Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Megane: Tри нови двигателя

13.05.2009 10:09 5
5
2571845557
Туит

Французите разнообразяват палитрата от двигатели за компактния си автомобил Renault Mégane. Вече може да избирате между три различни агрегата плюс допълнително оборудване.

Моделът Renault Mégane с пет врати вече ще може да се поръча с 1,6-литров бензинов мотор, чиято мощност достига 110 к. с. Новата единица работи и с биоетанол Е85. От фирмата твърдят, че средният разход е 6,9 л/100 км (СО2 163 гр/км).

Mégane ще получи три нови двигателя

Като допълнителна възможност за модела с пет врати и за версията купе се предлага бензиновият агрегат ТСе 130. Двигателят с работен обем 1,4-литра е оборудван с турбокомпресор и развива 130 к. с. Максималният му въртящ момент е 190 Нм, а средният разход за 100 км пробег е 6,5 л. (СО2 153 гр/км).

Друг нов мотор за Renault Mégane e 2-литровият турблодизел с мощност 160 к. с. и въртящ момент 380 Нм. Дизелът позволява на модела с пет врати и на купето да ускорят от 0 до 100 км/ч съответно за 8,7 и 8,5 сек. и да реализират максимална скорост 215 и съответно 220 км/ч. Разходът на отговарящия на нормата Euro 5 двигател и при двата модела е 5,9 л/100 км (СО2 155 гр/км).

Допълнително оборудване

Mégane ще се предлага и с навигационната система Carminat TomTom в комплект с 5,8-инчов цветен дисплей срещу 490 евро. Нови са USB интерфейсът и 3,5-милиметровия линеен вход на озвучителната система, както и автоматичната спирачка за паркиране.

Моделът с двигател за биоетанол Е85 ще струва най-малко 19 050 евро, с ТСе 130 - 19 950, а с турбодизела – 23 550.

Коментари

Още един за дизайна
По отношение на вниманието към детайла, който немците проявяват, си абсолютно прав. Не виждам нищо лошо обаче да се търси нещо интересно и по отношение на дизайна. Да не забравяме, че именно поради тези инициативи се появяват нови класове-както навремето се появиха вановете - Рено Еспас 1984г., мини вановете започнали с Рено Сеник 1996г. и т.н., които така или иначе после се пуснаха и от някои немски фирми /Опел, Форд, Мерцедес, Фолксваген/, за да вземат и те своята част от пазарния дял. Интересно наистина, че БМВ и Ауди май нямат такива модели.

относно немският дизайн
Значи мерцедес, беемве, ауди и фолцваген имат големи радиаторни решетки. Беемве имат антена която прилича на перка на акула, ауди фарове и т.н. Докато при лексус примерно Всеки следващ модел е различен. Представете си наредени лексуси от един вид как еволюира през годините и вижте 1 Ес класа. Освен Дизайна при немците има още нещо което много ми харесва. При старите мерцедеси при затваряне на врата се чува звук се 1 се затваря сейф. Другите немски производители без опел в момента правят същата хватка. Ако сравним затварянето на лексус и на нов голф, ще забележите, че звукът на фолцвагена е като на голям автомобил, докато при японеца се 1 затваряш паянтова врата. На това му се казва внимание към детайла. Според мен!

Райко
А немците какъв дизайн имат?

мойто скромно мнение
Тези франчулия се побъркаха с този дизайн. Предишният меган все едно е от друга марка. Да не говорим за японските автомобили. Когато видях новият Авенсис си помислих, че е корейски автомобил. Немците обаче имат дизайн базиран на осъвршенстване на дизайна. При тях не се губи връзката от модел на модел.

десо
Най-накрая мощен дизел за меган.

comments powered by Disqus