Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault - Nissan: На зелено

04.06.2009 10:52
Туит

Да оставя минимални следи върху природата е основен ангажимент на алианса Renault - Nissan!

По-ниските стойности на CO2 емисиите на отработените газове стават изключително важна характеристика при продажбите на нови автомобили. Алиансът Renault-Nissan е готов да посрещне предизвикателството за намаляване на вредните емисии чрез предлагане на конвенционални двигатели и задвижвани с електромотори автомобили, които са толкова чисти, колкото и ефикасни. Такава е концепцията на Алианса с цел да стане най-добрият производител в Европа в екологично отношение до 2015 г.

На 5 юни, Mеждународния ден на екологията, алиансът Renault – Nissan с гордост представя своите резултати от водените успешни политики в областта през последните 10 години.

Renault

При производството на автомобили:

  • намалява консумацията на енергия с 25%;
  • намалява консумацията си на водни ресурси с 61%;
  • с 64% по-малко отпадъци, генерирани от дейността си;
  • от 2008 г. всички заводи, които произвеждат Renault, са сертифицирани по ISO-14001.

При всекидневното използване на автомобилите:

  • намалява отделяните CO2 емисии с 18%;
  • нивото на външен шум е с 3 децибела по-ниско;
  • намалява средно с 60% всички отделяни вредни емисии.
При рециклирането на старите автомобили:
  • 95% от масата на всеки един автомобил може да бъде рециклирана;
  • в новата Laguna са използвани 35кг. рециклирани пластмаси.

С лансирането на названието Renault eco2 в началото на месец май 2007 г. марката потвърждава своята ангажираност към опазването на околната среда и стремежа си да предлага екологични и икономични автомобили.

Dacia

Година и половина след лансирането на Renault eco2 на автомобилния салон в Париж през 2008 г. Dacia представи названието Dacia eco2. С това тя доказа, че няма несъответствие между автомобилите на достъпни цени и тези, щадящи околната среда. Марката, която не спира да се развива, допринася по този начин за изпълнението на ангажимента на групата Renault за предпазване на околната среда като целта и е да бъде между трите автомобилни производителя, чиито продукти са с най-ниски емисии на СО2. Днес всички модели на Dacia предлагат модификации с емисии на CO2 по-ниски от 140 гр/км.

Програмата eco2 (икономичен и екологичен) на Renault и Dacia се базира на три измерими критерия. За да отговаря на стандарта eco2 един автомобил трябва:

  • да бъде произведен в завод, сертифициран ISO-14001. Поради тази причина, за да бъдат покрити необходимите изисквания, заводът трябва да е постигнал сериозни подобрения по отношение на влиянието си върху околната среда. Основни фактори са консумацията на енергия и вода, визуалното и звуковото влияние, както и отделяните отпадъци по време на производствения процес. Към днешна дата 100% от производствените мощности на Renault са получили сертификат ISO-14001.
  • да използва биогорива и/или СО2 емисиите му да са под 140 грама на километър. В това число са включени някои от модификациите на Symbol, Clio, Megane, Scenic, Kangoo и Laguna, предлагани на българския пазар.
  • 95% от материалите, които го изграждат, да могат да бъдат използвани отново и 5% от всички пластмасови елементи да са рециклирани.

Nissan

Историята на Nissan в областта на екологичните инициативи датира още от 1947 г. Те стават още по-активни след 1992 г., когато Nissan анонсира своята философия в областта на екологията: „Симбиоза от хора, автомобили и природа”.

Днес, изготвеният петгодишeн бизнес план, наречен Nissan GT 2012, представя ангажимента на марката да се превърне в първия автомобилен производител, който да предложи на пазара модели с нулеви емисии.

Три са основните принципа, заложени в зелената политика на Nissan:

  • да се намалят до минимум CO2 емисиите, отделяни от автомобилите;
  • да се намалят другите вредни емисии, замърсяващи въздуха, водата и почвата;
  • да се рециклират максимално използваните ресурси.

Един от резултатите от успешно водената политика е налице. През 2008 г. Nissan е обявена от японското министерство на екологията за първата екокомпания в автомобилната индустрия, заради своите иновационни проекти, насочени към опазване на околната среда.

Коментари
comments powered by Disqus