Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault: Новото лице на Laguna

04.06.2007 11:06
Туит

Предстои Renault да пусне на пазара третата генерация на модела от среден клас Laguna. Френският автомобил ще бъде показан пред широката публика на изложението IAA през септември във Франкфурт, а продажбите на Laguna би трябвало да започнат месец след това.

От Renault този път са останали верни на традициите и Laguna отново ще се предлага само във варианти хечбек с голям заден капак и комби. Както и досега, французите не възнамеряват да създават класически седан на базата на модела

Модерни форми, по-високо позициониране

Дължината на автомобила е 4,69 метра, дългият преден капак има две характерни надлъжни линии, а L-образните предни светлини се простират чак до калниците. Хромираните лайстни около страничните стъкла придават на Laguna благородно излъчване. Освен това по-мощните модификации са екипирани и със сдвоен хромиран накрайник на ауспуховата система. Задницата е получила LED-светлини, разположени още по-високо, отколкото досега.

Благодарение на използването на олекотени материали, собственото тегло на автомобила е дори намалено спрямо това на предшественика с приблизително 15 килограма, но устойчивостта на каросерията срещу усукване е подобрена.

Моделът ще се предлага само с четирицилиндрови двигатели

Новата Laguna ще бъде на разположение с два бензинови и два дизелови двигателя. Базовият дизел 1.5 dCi ще разполага със 110 к. с., а двулитровият му събрат ще може да бъде поръчан в модификации със 130, 150 и 175 к. с. Фракцията на бензиновите мотори е застъпена от два двулитрови мотора – първият със 145 к. с., а вторият с турбокомпресор и 170 к. с. Сервизните интервали при дизелите са удължени до 30 000 км. Трансмисията е шестстепенна, като дизелът със 150 к. с. и бензинът със 170 к. с. ще са снабдени с автоматизирани предавателни кутии. Всички варианти на модела ще покриват нормите за вредни емисии Euro 5.

Обзавеждане, по луксозно от когато и да било 

Renault се гордее изключително много с вътрешното пространство на новото поколение на модела. Освен със значително повече простор отпреди, автомобилът разполага серийно с пълен комплект въздушни възглавници (за активната безопасност се грижат ABS и ESP). Комбито се предлага дори с електромеханизъм за сгъване на задната седалка. Като цяло Laguna вече е ориентирана повече към премиум-сегмента, като за благородната атмосфера заслуга имат новите повърхности, ориентираният към водача кокпит, както и изтънчените опции като тапицерии от алкантара и естествена кожа и апликациите от дървесина и алуминий.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Renault

Коментари
comments powered by Disqus