Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault обвини Red Bull за двигателите

19.03.2015 14:13
Туит
Renault обвини Red Bull за двигателите

Исканията на Red Bull са причината за проблемите с двигателите на Renault, заяви ръководителят на спортното подразделение Сирил Абитебул.

Гран при на Австралия се превърна в пълен кошмар за Red Bull и разби на пух и прах надеждите им, че са все по-близо до Mercedes. Двигателят на Даниел Рикардо изгърмя още по време на петъчните тренировки в Австралия, а Даниил Квят дори не започна загряващата обиколка също заради повреда в задвижващата система. 

Проклятието на Renault не сполетя единствено Red Bull. Toro Rosso също си изпати сериозно от последните промени по новата задвижващата система и то след блестящото първоначално представяне на младока Макс Верстапен. Причината обаче се корени и в натиска от страна на Red Bull, коментира Сирил Абитебул за френския LÉquipe.

"Трябваше да направим промени по двигателя в последния момент, в резултат на което допуснахме компромис с качеството и не изпълнихме съответните тестове на стенда. Именно тези промени провокираха проблемите в Мелбърн. В момента фокусът ни е изцяло върху тях, за да бъдем на ниво в Малайзия."

"Действахме много агресивно, защото от Red Bull ни притискаха. Сега обаче се чудя защо пренебрегнахме традиционните си методи. Произвеждаме двигатели за Формула 1 от 37 години. Наясно сме какво трябва да правим!", допълва Абитебул.

Взаимоотношенията между Renault и Red Bull са по-обтегнати от всякога. Въпреки това Абитебул смята, че колаборацията им има бъдеще, ако двете страни вършат по максимално добър начин своята работа.

"Печелихме заедно четири години. Заедно имаме проблеми сега. На този етап слушахме и изпълнявахме директивите на Red Bull, но двигателя и шасито са две напълно различни вселени. Всеки трябва спокойно да върши работата си", завършва Абитебул.

Коментари
comments powered by Disqus