Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault очаква равномерни продажби в Азия

02.04.2009 15:31
Туит

Френският автомобилен производител се стреми към запазване на нивото на продажбите от миналата година в Азия и Африка и през 2009-а, въпреки рецесията на пазара в световен мащаб.

“Вярвам, че Азия и Африка ще са първите, които ще се възстановят от тежката икономическа ситуация”, каза пред Reuters по време на Автомобилното изложение в Сеул Кацуми Накамура, който е изпълнителен вицепрезидент и шеф на азиатско-африканския управителен комитет на компанията.

Обемът на продажбите на Renault в Азия и Африка през миналата година е бил 200 000 единици, което съставлява 8% от продажбите на компанията в световен мащаб – приблизително 2,4 милиона автомобила.

Накамура смята, че Renault може да запази това ниво и през 2009 г. и дори да го надмине. “Световната финансова криза ще окаже своето влияние и върху Азия и Африка, неизбежно е”, добавя той. “Но страни като Китай и Индия не са толкова засегнати в сравнение със САЩ, Западна Европа и Япония”

Накамура прогнозира, че продажбите през 2009 г. ще спаднат с 30% в САЩ, 20% в Европа и 10% в Япония.

Коментари
comments powered by Disqus