Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault определи цените на луксозния Clio Initiale Paris

14.10.2014 11:39
Туит

Новото изпълнение ще струва с 3350 евро повече, отколкото стандартната версия

Френският производител Renault насочва усилията си към заможните купувачи на автомобили  с Clio Initiale Paris, който ще струва с 3350 евро повече от стандартните версии на компактния хечбек.
Clio Initiale Paris ще отговори на търсенето за тези, които искат градски автомобил с представителен дизайн и луксозен интериор с богато оборудване, заяви Стефан Мюлер, изпълнителен директор на Renault в Европа.

„Има все по-голям пазар за клиенти, които предпочитат малки автомобили, но с луксозно обзавеждане, със силна индивидуалност и елегантен екстериор”, подчерта  Мюлер.
Clio е първият автомобил на Renault, който използва новата модна Initiale Paris, която ще бъде използвана в цялата гама на марката, като по този начин ще се конкурира с новата марка DS на Peugeot-Citroen и във високия клас Vignale на Ford.

Renault вече определи цената на Clio Initiale Paris за Франция, която е с  3350 евро повече в сравнение със стандартния модел. Производителят уточнява, че цените в другите европейски страни бъдат сравними с тези във Франция.
За Франция началната цена на Clio Initiale Paris TCe 90 е 21 500 евро, вместо 18150 евро, докато  Clio Initiale Paris dCi 90 EDC ще се продава с 3350 евро повече за 25 200 евро.
Освен обозначението Initiale Paris, екстериорът на модела се отличава с ксенонови светлини и нова задна броня. Задната броня е боядисана в специален черен цвят, а големият правоъгълен накрайник на изпускателната система е хромирани.

Други отличителни елементи са 17-цоловите гуми, тонираните задни стъкла и протекторите на огледалата за задно виждане, боядисани в специален черен цвят.
В салона отопляемите предни седалки са тапицирани с кожа Nappa, а педалите са изработени от алуминий. Таблото и дръжките на вратите са облицовани с кожа с ванилов бял шев.

Renault ще стартира продажбите на Initiale Paris Clio в началото на следващата година и на други европейски пазари.
Renault още не е казал кои други модели на марката ще получат дизийнерската линия Initiale Paris. Автомобилният производител разкри концепцията Initiale Paris за новия си миниван Espace на салона Франкфурт. Марката представи последното поколение Espace в Париж преди дни , но производителят се още не е казал кога Initiale Paris Espace ще бъде пуснат в продажба.

Renault няма непосредствени планове да отвърне на предизвикателството на PSA / Peugeot-Citroen чрез създаване на отделна луксозна марка.

Коментари
comments powered by Disqus