Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault по стъпките на McLaren

07.12.2007 09:12
Туит

В края на юли на първото заседание на Световния съвет по моторните спортове McLaren бе признат за виновен по обвиненията за шпионаж, но отборът не получи наказание поради липсата на доказателства, че секретната информация е използвана с цел облагодетелстване. След второто заседание на ФИА обаче Сребърните стрели бяха дисквалифицирани от шампионата на конструкторите и им бе наложена рекордна глоба от 100 милиона долара. Два месеца след като първият скандал затихна, се развихри втори, който следва аналогичния сценарий. Главната роля обаче е отредена на Renault.

Отборът на Renault във Формула 1 бе обвинен в индустриален шпионаж, след като стана ясно, че Фил Макарет, бивш инженер на McLaren, при постъпването си на длъжност в Енстоун през септември 2006 година е взел със себе си секретна техническа информация, собственост на Сребърните стрели. Неговите действия са в разрез с член 151с на Международния спортен кодекс, поради което ФИА привика ръководството на Renault за изслушване на 6 декември в Монако.

На извънредното заседание на Световния съвет вчера не се случи нищо необичайно. След шпионския скандал по случая „Степни“ през лятото процедурата, както и резултатите, бяха ясни предварително. „Renault е нарушил член 151с на Международния спортен кодекс, но наказание не е наложено“, сочи официалното изявление на ФИА. Екипът на Флавио Бриаторе се измъкна, но засега. Опитът ни от минали сходни ситуации сочи, че това няма да е последното заседание по случая. Очакват ни критични коментари, гневни писма, нови разкрития. Подгответе се за още един сапунен сериал.

В действителност дори и старият не е приключил. Днес ФИА трябва да обяви резултатите от инспекцията по болида на McLaren. Ако експертите на ФИА преценят, че Сребърните стрели са се възползвали от техническото ноу-хау на Ferrari при конструирането на MP4-23, следва продължение. Не е изключено McLaren да стартира сезон 2008 с отрицателен точков актив. Дори самият Бърни Екълстоун го призна.

Пълното решение на ФИА по казуса с Renault може да видите тук

Коментари
comments powered by Disqus