Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault получи карт-бланш от ФИА за RS27

19.03.2010 18:15
Туит

ФИА е одобрила част от промените по двигателя на Renault, които французите поискаха от федерацията с цел подобряване надеждността на RS27 и намаляване на производствените разходи.

Двигателите във Формула 1 бяха замразени в края на 2006 г., но голяма част от производителите тълкуваха в своя полза правилника, за да оптимизират работата на 2,4-литровите V8. Французите единствено приеха буквално „ледената епоха“ и изостанаха драстично по този показател, като в резултат пострада и екипът на Red Bull, който използва също двигатели на Renault.

ФИА взе серия от мерки, за да възстанови статуквото в края на 2008 г., но се предполага, че все още разликата между най-мощните и най-слабите двигатели е приблизително 30 к.с., като тези на Renault са във втората група. Френският производител все пак е получил наскоро одобрение от федерация за серия от промени по RS27. Други обаче са отхвърлени, тъй като не отговарят на на принципа за подобряване надеждността, а са директно свързани с повишаване на мощността и намаляване на разхода.

„Подобно на всички останалите производители и ние имаме право на някои минимални промени, които да позволят по-добра интеграция на двигателя към шасито“, обяснява тим-шефът на Renault Ерик Буйе за Autosport. „Някои от заявките бяха на границата и ФИА не ги прие, но повечето бяха одобрени.“

Корекциите по двигателите на Renault станаха факт, след като Red Bull публично изяви недоволството си от разликата между RS27 и моторите на конкуренцията.

Коментари
comments powered by Disqus