Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault R-Space: Семеен живот

02.03.2011 12:28
Туит

Ако се съди по прототипа R-Space, то следващата генерация на Scenic ще сложи край на конвенциите и ще се сдобие не само с типичната за минивановете функционалност, но и със значителна доза агресия, характерна на този етап единствено за спортните модели на Renault.

R-Space е третият концептуален модел на марката след DeZir и представения също в Женева Captur, който е проектиран от новия главен дизайнер на Renault и бивш на Mazda Лоренс ван ден Акер. И това се вижда с просто око, защото екстериорният дизайн на дългия 4250 метра автомобил е колкото футуристичен, толкова и приемлив дори за серийната продукция въпреки отварящите се в посока, обратна на движението, задни врати.

Що се отнася до интериора обаче, R-Space е изцяло в сферата на фантастиката, защото в задната част на минивана са разположени 27 куба, който посредством електромотори оформят по всевъзможен начин пространството в автомобила. Равният под може с лекота да бъде заменен от седалка за трима или от масичка в средата, а при положение, че R-Space е паркиран, децата ви могат да избират каквато си пожелаят конфигурация на тези 27 куба.

„Опитахме се да осигурим отчетлив визуален и функционален контраст между средата на водача, където фокусът е върху удоволствието от шофирането, и между оригиналната задна секция, която представлява своеобразен детски кът“, коментира Александр Гомие, отговорен за интериорния дизайн на прототипа.

Инженерите на Renault са обърнали специално внимание и на силовия тракт, тъй като под капака на R-Space работи 900-кубиков мотор с принудително пълнене и директно впръскване, комбиниран с EDC трансмисията с два съединителя.

Новият двигател, който генерира 110 к.с. и 160 Нм, представя бъдещото поколение Energy TCe бензинови мотори на Renault, чиято пазарна премиера е планирана за догодина. Специално този се нуждае от 3,7 литра гориво за 100 километра пробег и отделя 95 г/км емисии CO2 благодарение на интелигентната DRIVINGECO² система, която се грижи за максимално ефективния режим на работа на двигателя.

Въпреки скромния си работен обем новият 900-кубиков мотор позволява на R-Space да покрие класическия спринт за приемливите 11 секунди и да достигне максимална скорост от 200 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus