Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault R30: Нова ера

01.02.2010 07:21 1
1
2571867866
Туит

Renault Formula 1 представи автомобила си за 2010 г. на пистата „Рикардо Тормо” във Валенсия. Изненадата, макар и очаквана, бе обявяването на Витали Петров за титулярен пилот и съотборник на Роберт Кубица.

Покривалото на R30 бе вдигнато от изцяло новия пилотски състав на френския тим, съставен от двама източноевропейци: полякът Кубица и руснакът Петров. 25-годишният вицешампион в сериите GP2 от миналата година ще стане първият руснак в 60-годишната история на Формула 1. Преди него в автомобил от Ф1 се качваха много негови сънародници, но нито един от тях не записа старт в най-престижния автомобилен шампионат.

След сравнително неуспешния за Renault сезон 2009, в който тимът спечели едва 26 точки, завърши осми в класирането на конструкторите и само веднъж Фернандо Алонсо стъпи на подиума, надеждите за връщане на старата слава на отбора падат върху плещите на вече опитния Кубица. Петров ще има задачата бързо да се учи и да помага в развитието на болида R30.

„Началото на новия сезон във Формула 1 обикновено се характеризира с голямо нетърпение. За нас в Renault това отчасти е вярно, тъй като от сезон 2010 започваме нова ера за отбора. Имаме нова структура на управление, нови пилоти, нови цветове и затова сме обзети от трепетно вълнение в очакване на първото състезание за годината”, заяви новият шеф на тима Ерик Буйе.

„Определянето на целите никога не е лесно, но ние имаме високи амбиции за сезон 2010 и ще се стремим да върнем Renault в челото на колоната. Разбира се, това няма да се случи изведнъж и сме готови стъпка по стъпка да вървим към тази цел. R30 трябва да бъде конкурентен, силен и надежден автомобил и затова сме избрали агресивна стратегия за неговото развитие.”

„Фабриките в Енстоун и Вири работиха на максимално натоварване по време на зимните месеци, за да започнем новия сезон във възможно най-добра форма. Специалистите там са играли съществена роля за успехите от миналото на отбора, така че не са забравили как се побеждава във Формула 1”, завърши Буйе.

Новият болид R30 бе представен в традиционните за Renault цветове – жълто и черно, които напомнят за времето, когато френския тим за първи път участваше във Формула 1 със свой отбор – през 1977 г. Успоредно с автомобила дебютираха белгиецът Жером Д`Амброзио и китаецът Хо-Пинг Тунг, които са новите тестови пилоти на отбора.

Коментари

Жан Валжан
И кво са? Свършиха френските пилоти или що?

comments powered by Disqus