Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault разработи свръхикономичен концепт

17.09.2014 15:01
Туит

Коефициентът на въдушно съпротиврение е с 30% по-нисък от стандартен автомобил

На автосалона в Париж Renault ще представи концепткар EOLAB, който се отличава с разход на гориво не повече от 1 литър на 100 километра. Икономичността е постигната благодарение на подобрената аеродинамика, намаляване на теглото на автомобила и използване на бензиново-електрическа технология Z.E.Hybrid.

В основата на автомобила стои мултикомпозитна структура от стомана, алуминий, магнезий и термопластмаси. Под капака на концепта е монтиран  трицилиндров мотор с мощност 75 конски сили. Работата на електрическата задвижваща система се осигурява от батерия с мощност 6,7 кВч.

Икономичността се постига и благодарение на аеродинамиката. Коефициентът на въдушно съпротиврение е с 30% по-нисък, отколокото при средностатистическия автомобил. Предната броня притежава активен спойлер, който се спуска с 10 см при скорост над 70км/ч. При тази скорост се отварят клапани, разположени на задната броня, за ограничаване на въздушния поток под автомобила.

Теглото на концепта е 955 килограма. Намаленото тегло е позволило съкращаване на размерите, както и цената на основните детайли, което на свой ред е дало възможност за използване на по-скъпи материали за тяхното производство.

Коментари
comments powered by Disqus