Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault се връща във Формула 1 със собствен тим?

20.02.2015 17:04
Туит
Renault се връща във Формула 1 със собствен тим?

Renault обмисля евентуално завръщане във Формула 1 със заводски тим, призна спортният директор на французите Сирил Абитебул.

Renault прекрати участието си във Формула 1 като производител на шасита в края на 2010 г. и прехвърли отбора си на Lotus, но остана в шампионата като доставчик на двигатели. Red Bull бе неизменно в челото, което удовлетворяваше и двете страни до момента, когато атмосферните V8 бяха заменени с V6 хибридни турбомотори.

Новите задвижващи системи поставиха французите и Red Bull в ролята на догонващи, както и лишиха компанията от двата клиентски тима - Lotus и изпадналия в несъстоятелност Caterham. Това наложи мащабни инвестиции в спортното подразделение на Renault и преосмисляне на цялостната политика на компанията. 

"Ние сме тук заради маркетинга", коментира Абитебул за британското издание Autosport. "От маркетинг гледна точка се налага да правим нещата по по-различен начин. Отворени сме към всякакви идеи. Тук не става въпрос за его. Целта е да градим маркетинг послания чрез спорта по възможно най-ефикасния от гледна точка на разходите начин."

"Ако погледнете назад към 2014 година, ще видите ще имахме огромни разходи. Изоставихме четирите си клиентски тима, развалихме дори и взаимоотношенията си с Енстоун (Lotus), за да работим изцяло с двата отбора, които са собственост на Red Bull. Реално вече имаме само един клиент и основната цел е да задоволяваме неговите нужди."

"Проблемът е, че сме изцяло зависими от Red Bull. Струва ли си да работим по този начин, това е въпросът. Не мога да дам категоричен отговор засега. На този етап искаме да сме в добри взаимоотношения с тях."

Дори и това желание на Абитебул се оказва проблемно. Един от новите елементи в охлаждата система на изцяло ревизирания двигател създаваше проблеми на Red Bull по време на тестовете в Херес. Резултатите на "Каталуня" са по-добри, но Renault отново изостава спрямо Mercedes, а и по всичко личи, че вече и Ferrari има предимство.

Според слуховете Боб Бел, който напусна Mercedes миналата година, ще консултира Renault при евентуалното завръщане на французите във Формула 1 като заводски тим.

Коментари
comments powered by Disqus