Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault ще използва KERS в Италия

26.08.2009 15:30
Туит

Френският тим вероятно ще оборудва отново своя болид с KERS за италианската Гран при в средата на септември.

Техническият директор на Renault Боб Бел отрече възможността Renault да използва системата още в Белгия, където R29 ще получи новия високоскоростен аеродинамичен пакет, необходим за следващите два кръга. Дългите прави на „Монца“ и активното спиране преди „Варианте дел Ретифилио“ и „Роджия“ обаче правят пистата много подходяща за KERS.

„Винаги имаме нови части, а в рамките на следващите няколко състезание ще използваме пакета с ниски нива на даунфорс“, обяснява Бел. „Относно KERS, няма да разчитаме на системата за „Спа“, но обмисляме варианта за „Монца“, тъй като там тя ще дава съществено предимство.“

Миналия уикенд във Валенсия Фернандо Алонсо завърши шести, но Бел признава, че неговият екип е разочарован от резултата.

„Хубаво е, че отново сме в зоната на точките, но като цяло сме разочаровани, тъй като очаквахме повече от този уикенд, дори мислехме, че можем да се борим за подиума. Фернандо беше много бърз на тренировките, предполагахме, че ще сме в челото на квалификациите, но се появиха проблемите със спирачките, което означаваше, че трябва да стартираме осми. Двете спечелени места на улична писта, където изпреварванията са почти невъзможни, са максимумът, който можехме да постигнем.“

Бел допълва, че отборът ще продължи да развива R29, тъй като Renault ще се опита да направи по-силна втора половина на сезона. Работата по новия болид обаче няма да страда от този факт.

„Ще развиваме R29 до края на сезона, като междувременно ще даваме всичко от себе си за R30. Това означава, че ще трябва да използваме в максимална степен ресурсите си. Планираме целия процес седмица за седмица, като постепенно започваме да насочваме повече усилия към новия автомобил, естествено, без да пренебрегваме R29.“

„За щастие правилата по отношение на аеродинамиката няма да се променят догодина, така че ще можем да използваме това, което сме научили досега, в новия автомобил. При всеки случай обаче повечето усилия ще бъдат насочени към него.“

Коментари
comments powered by Disqus