Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault ще кара с F-duct в Белгия

19.08.2010 14:41
Туит

Отборът на Renault е готов да внедри в болида си системата F-duct за предстоящата Гран при на Белгия, научи Autosport.

Французите работят по системата за обдухване на задното крило вече няколко месеца и преди лятната пауза се надяваха да бъдат готови с нея за състезанията на бързите писти с дълги прави „Спа“ и „Монца“.

Екипът е останал доволен от резултатите на тестовете на прототипа във въздушния тунел и от времената в петъчните тренировки в Белгия ще прецени дали и колко реално помага нововъведението за по-високата скорост на автомобила.

McLaren първи представи F-duct в началото на сезона, след което идеята беше копирана с различен успех от Ferrari, Red Bull, Williams, Force India и Mercedes GP. Екипите обаче взеха решение да забранят системата от следващия сезон.

Коментари
comments powered by Disqus