Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault ще модифицира двигателя си

12.03.2010 12:14
Туит

Renault е подал заявка към ФИА за серия от модификации по двигателя RS27, информира британското издание Autosport.

Двигателите във Формула 1 бяха замразени в края на 2006 г., но голяма част от производителите тълкуваха в своя полза правилника, за да оптимизират работата на 2,4-литровите V8. Французите единствено приеха буквално „ледената епоха“ и изостанаха драстично по този показател, като в резултат пострада и екипът на Red Bull, който използва също двигатели на Renault.

ФИА взе серия от мерки, за да възстанови статуквото, но се предполага, че все още разликата между най-мощните и най-слабите двигатели е приблизително 30 к.с., като тези на Renault са във втората група. За сезон 2010 обаче френският производител се надява да получи одобрение от федерация за серия от промени, които да подобрят надеждността на RS27 и да намалят производствените разходи (това беше схемата, по която останалите производители оптимизираха своите мотрори).

Тим шефът на Red Bull Racing Кристиан Хорнър е отказал коментар по въпроса, но признава, че неговият екип страда от така развилата се ситуация. „Има проблем с моторите и ще бъде много жалко, ако в периода на замразените двигатели именно те са определящи за развитието на шампионата. Renault трябва да намери бързо решение“, обяснява Хорнър.

Коментари
comments powered by Disqus