Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Twingo dCi 85 eco2: Чист и спретнат

11.12.2008 14:28
Туит

Французите пускат нова дизелова версия на своя най-малък модел. dCi 85 eco2 е с 21 к. с. по-мощен от актуалния 1,5-литров самовъзпламенител. Новият агрегат на Renault е същевременно по-икономичен и чист.

До сега Twingo имаше на разположение само една дизелова опция (1,5 л, 64 к. с.), но това е на път да се промени. Французите са готови с второ негово изпълнение, генериращо 85 "коня" - същата модификация впрочем се предлага и в моделите Clio и Modus.

Twingo dCi 85 eco2, който за сега ще стартира само във Франция, се отличава с максимален въртящ момент от 200 Нм при 1750 об./мин.

Според производителя четири литра нафта са напълно достатъчни на икономичния двигател за изминаването на 100 км. Вредните емисии пък са 104 грама на километър. Новият дизел ще бъде въведен на френския пазар през януари 2009 година.

Коментари
comments powered by Disqus