Twingo ще се сдобие с новaта модификация Gordini за моделната 2011 г.. Максималната мощност при версията с бензинов двигател е 100 к.с.
Френският мъник е получил класическото за фамилията Gordini синьо лаково покритие Malte Blue, комбинирано с две бели ленти в лявата част. Това обаче няма да е единствената цветова схема за Twingo Gordini, който ще се предлага още в металика Pearlescent Black и стандартното бяло Glacier White. Сред останалите външни отличителни белези впечатление правят 15-цоловите олекотени колела.
В салона на Twingo Gordini ви очакват новите спортни седалки, тапицерията от кожа и плат, синият маншон на скоростния лост и аналогичната апликация на волана, алуминиевите педали и централноразположеният оборотомер.
Twingo Gordini ще се предлага с два двигателя - 1.2-литровият TCe, който генерира 100 к.с. при 132 г/км CO2 и 1,5-литровият дизел с 85 к.с. и само 100 г/км CO2. Като опция бензиновият двигател може да бъдат комбиниран с роботизираната трансмисия на французите, която представлява механична скоростна кутия, оборудвана с електронно-хидравлична система за смяна на предавките.
Базовата цена за Франция е 15 200 евро. Успоредно продължават и продажбите на спортния Twingo Gordiini R.S.
Антон
Бързата ви и точна реакция прави страхотно впечатление. Respect!
admin
Благодарим за напълно уместната забележка. Корекциите са нанесени :-)
Aнтон
Много се извинявам, но това , за което иде реч в оригиналния материал е , че освен Twingo Gordini R.S. , рено пускат на пазара и Twingo Gordini, което ще замени Twingo GT и има съответните, изброени и тук характеристики. Оригиналното Gordini RS продължава да се продава. При него мощността е 133 к.с. (двигател 1.6. Причината да пуснат Gordini, което не е Renault Sport е ,че 2/3 от продажбите на R.S. са в тази именно модификация и очевидно разширяването на гамата надолу ще има успех.