Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Twingo на Женевския автомобилен салон 2014

18.02.2014 11:55
Туит

В бъдеще моделът ще бъде с разположен отзад двигател и задно задвижване.

На автомобилното изложение в Женева Renault ще представи третото поколение на Twingo. Малкият автомобил се базира на същата платформа, както и бъдещия Smart Forfour и така е приел концепцията със задно разположен двигател.

Формата на новото Renault Twingo до голяма степен вече стана известна от студиите Twin Run и Twin'Z. Новото Twingo доста се разграничава от първоначалния One-Box дизайн. С дължината си от 3,60 м сега той наподобява по-скоро на Fiat 500. Най-забележителните черти на новото Renault Twingo: той изглежда като модел с две врати, но се предлага само с четири. Renault постига този ефект благодарения на вдлъбнатите дръжки отзад на вратите - така автомобилът изглежда с две врати. В купето на Renault приборното табло е непосредствено пред погледа на шофьора.

Истинската революция се намира под капака на двигателя на малкия автомобил. Заради платформата на бъдещия Smart Forfour малкият французин е избрал заден двигател и задно предаване. Двигателят е разположен под багажника, точно над задния мост. Това създава повече пространство в интериора. Ако си мислите, че пространството под предния капак е свободно и може да се използва също за багаж, ще бъдете разочаровани. Тук радиаторът и другите компоненти заемат целия наличен обем. Сгъваемата задна облегалка създава допълнително място за багаж. Облегалката на седалката на пътника отпред също се сгъва напред.

За пазарната си премиера през есента Renault ще предлага единствено новия трицилиндров бензинов двигател с един литър обем, който показва разход само от 4,4 л на 100 км по нормите на NEFZ. Като мощност се предлагат варианти с 65 и 90 к.с. По-късно ще последва и възможност за поръчване на трансмисия с двоен съединител.

Коментари
comments powered by Disqus