Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Twingo R.S.: Малко свежест

15.02.2012 10:06
Туит

След като Renault показа на автомобилния салон във Франкфурт фейслифта на Twingo, дойде ред и R.S. спецификацията да бъде обновена. За съжаление модификации по силовия тракт няма.

Промените спрямо стандартния модел засягат главно предната броня и допълнителния сплитер, монтиран на долната радиаторна решетка. Двукомпонентните челни светлини са запазени, но над третата врата се откроява масивният спойлер, който е комбиниран с декоративния дифузор и раздутите прагове и вежди на калниците.

За съжаление френската компания се е ограничила единствено до променената визия и 1,6-литровия двигател с принудително пълнене продължава да генерира 133 к.с. и 160 Нм. Все пак ефективността на мотора е повишена със скромните 3%, което означава среден разход от 6,5 литра за 100 к пробег и емисии CO2 от 150 г/км.

Renault Twingo RS е оборудвано и с по-ефективна спирачна система, която разчита на 280-милиметрови дискове за предната ос и 240-милиметрови за задната. Те се открояват зад 17-цоловите колела, които са част от Gordini R.S. пакета. И при него промените спрямо предишната версия се ограничават единствено до външния облик.

Коментари
comments powered by Disqus