Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Twingo Renaultsport R2 и R1: Low Cost

08.12.2009 09:52
Туит

Спортното подразделение на Renault представи два нови рали автомобила, базирани на Twingo Renaultsport. Twingo Renaultsport R2 и Twingo Renaultsport R1 допълва гамата спортни машини на французите от новата група R, след като по-рано на бял свят се появи Clio Renaultsport R3 Access.

Под капака на Twingo Renaultsport R2 работи 1,6-литровият четирицилиндров 16V мотор на Renault, който в случая генерира 160 к. с. при 7250 об./мин и 160 Нм максимален въртящ момент при 5500 об./мин. Това е приблизително с 27 „коня” повече спрямо серийната версия на Twingo. Трансмисията е петстепенна тип „догбокс”, като скоростният лост е качен на кормилната конзола.

Във външния вид на Renaultsport R2 едва ли ще откриете съществени разлики спрямо заводската версия. Отличителните рали белези са скобите за предния капак и въздухозаборникът, монтиран в предната част на тавана, който се предлага като опция. Що се отнася до салона обаче, Renaultsport R2 няма нищо общо със серийния си събрат – ролбар, противопожарна система, спортни седалки Sabelt Renaultsport с шестточкови колани, LED дисплей и система за записване на данните от автомобила. Промени има и по окачването и спирачната система, като от Renault предлагат и отделен кит за състезания на макадам.

Цената на серийния автомобил, който се използва като база за състезателния, е 10 990 евро без ДДС, а на целия кит – 27 990, като първите бройки ще са готови през април.

Представителят на най-ниската категория R1 е предназначен за начинаещите състезатели с ограничен бюджет. С него Renault става първият производител, хомологирал автомобил от този клас. Двигателят и скоростната кутия са аналогични на тези при серийния Twingo Renaultsport 133, като единствено блокът за управление е препрограмиран. Ролбарът е същият като при R2, но включва две допълнителни тръби, като същевременно неговият монтаж към купето е улеснен максимално. С оглед изискванията на ФИА R1 може много лесно да бъде преработен в R2 спецификация, при положение че пилотът е придобил нужния опит и разполага със съответния бюджет.

На този етап все още няма информация за цената на Twingo Renaultsport R1.

 

Коментари
comments powered by Disqus