Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Twingo Trophy V8: Измислици-премислици

28.10.2009 14:45
Туит

Втората генерация на Renault Twingo, която се появи на пазара през 2007 г., отнесе множество критики заради консервативния си дизайн. Вероятно това е една от причините френският тунер Lazareth Auto Moto да заложи на предходната версия при реализацията на безумния проект Renault Twingo Trophy V8.

Най-мощната заводска версия на модела е представеният в началото на 2008 г. Twingo Renaultsport (от второто поколение), чийто 1,6-литров мотор генерира 133 к. с. Подобна мощност звучи впечатляващо на фона на скромните за модела габарити, но не и когато Lazareth Auto Moto вземе нещата в свои ръце. Защото френският тунер е инсталирал 3,5-литров V8 там, където при първата генерация на Twingo се подвизават задните седалки.

Моторът е от Range Rover и не е първа младост, тъй като генерира „само“ 200 к. с. Куплиран е с пестепенна механична скоростна кутия, която задвижва задните колела.

За да обуздаят достолепния V8, инженерите на Lazareth Auto Moto са модифицирали изцяло окачването, като предната и задната следа са увеличени драстично. Шасито е подсилено с тръбна стоманена подрама, преработена е спирачната система, а стандартните колела са заменени с 18-цолови, „обути“ с гуми на Yokohama (тези за предната ос са широки 230, а за задната – 320). Драстичните промени по ходовата част налагат драстични промени и по оптиката на Twingo Trophy V8, като най-голямо впечатление правят раздутите калници и прагове, новите брони и масивният дифузор.

В интериора на Twingo Trophy V8 ще откриете седалки на MOMO, тапицирани с алкантара, спортен волан и дигитален дисплей, който замества класическите контролни уреди.

И ако всичко това не ви се струва прекалено, има само още една-единствена причина да се откажете от Twingo Trophy V8 и това е цената. Lazareth Auto Moto вдигат летвата на 70 000 евро.

 

Коментари
comments powered by Disqus