Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Wind: Вятър в косите

02.02.2010 14:18
Туит

Renault представи двуместния купе-кабриолет Wind. Официалната премиера на новия модел е насрочена за автомобилния салон в Женева, а продажбите ще стартират през лятото на тази година.

Wind използва една и съща платформа с мъника Twingo, което отчетливо се забелязва при оформлението на предната му част. Въпреки това французите са решени да дистанцират двата продукта, като при новия купе-кабриолет интериорът ще бъде заимстван от по-високия клас. Същевременно и габаритите са по-мащабни – 3830 мм дължина, което е с 230 мм повече спрямо Twingo.

За разлика от повечето масови хард-топ модели Wind използва конструкция за твърдия покрив с централна ос, като подобна схема се използва при Ferrari 575 Superamerica. Благодарение на нея обемът на багажното отделение достига впечатляващите 270 литра, без значение дали покривът е отворен или прибран, а това е с цели 40 литра повече спрямо хечбека Twingo. Времето, необходимо за разгъването му, е 12 секунди.

Първоначално Wind ще се предлага с два бензинови мотора – базовия 1,2-литров от Twingo GT със 100 к.с. и 1,6-литровия от Renaultsport модификацията със 133 к.с.

Новият Wind, който ще бъде пряк конкурент на Peugeot 207 CC, ще дебютира пред публика на автомобилния салон в Женева през март, когато ще видим и купе-кабриолет версията на Megane.

Коментари
comments powered by Disqus