Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault загуби 2.7 млрд. евро за полугодието

31.07.2009 13:48
Туит
Renault загуби 2.7 млрд. евро за полугодието

Французите смятат да си осигурят оборотни средства чрез още по-драстично свиване на разходите.

Френският автомобилостроител Renault обяви 2.7 млрд. евро загуба за първото полугодие след спад на приходите с повече от една пета и сериозни щети от обезценката на акции в Nissan, Avtovaz и производителя на камиони AB Volvo. За същия период на миналата година групата отчете 1.58 млрд. евро печалба.

Компанията се опита да намали негативния ефект от публикуването на финансовия отчет с прогноза за нарастващо търсене до края на годината. Освен това вторият най-голям френски производител планира да осигури оборотни средства чрез по-нататъшно орязване на разходите и ограничаване на производството според актуалните нужди на пазара.

Главният изпълнителен директор на компанията Карлос Гон обяви, че Renault показва "гъвкавост" в условията на един свободно пропадащ пазар, и наблегна, че марката все пак е успяла да увеличи пазарния си дял.

Очакванията на французите са през 2009 световният пазар да намалее с 12 на сто на годишна база - до общо около 57 млн. продадени автомобила. Това е подобрение спрямо предишната прогноза на компанията, която бе за спад над 15 на сто.

Коментари
comments powered by Disqus