Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Zoe Z.E.: Серийно бъдеще

05.11.2009 10:29 7
7
2571863256
Туит

Renault обяви, че прототипът Zoe Zero Emissions ще бъде базата за серийния електромобил на компанията, чийто пазарен дебют се очаква през 2012 г. Той ще бъде оборудван със сменяема батерия, която може да се зарежда в рамките на три минути.

Zoe Z.E., който бе представен на автосалона във Франкфурт през септември, има габарити 4100 мм дължина, 1840 мм широчина и 1516 мм височина. Междуосието на футуристичния хечбек, чийто врати се отварят нагоре за по-лесен достъп в салона, е 2605 мм.

Силовият тракт разчита на електромотор, чиято максимална мощност достига 70 кВт, а въртящ момент - 225 Нм. При тези показатели не е изключено прототипът, който използва литиево-йонна батерия за съхраняване на енергията, наистина да е способен на максимална скорост от 140 км/ч. Нестандартните решения при Zoe Z.E. Concept са фотоволтаичният покрив, полиуретановият гел, който защитава покритието на панелите отпред и отзад, както и разработената с козметичната компания L’Oreal климатичната система.

Зареждането на батерията при Zoe Z.E. се осъществява по три начина. Стандартният отнема между четири и осем часа (в зависимост от стандарта на електрическата мрежа), бързият – 20 минути, като целта му е да зареди батерията до ниво, достатъчно да стигнете до близкия супермаркет и да се върнете обратно, а Quickdrop опцията позволява батерията да бъде заменена с нова за три минути.

От Renault обещават първите серийни електромобили на компанията да се появят през 2011 г. Партньорската Nissan вече има свой представител в лицето на LEAF.



Коментари

Анонимен
Недей да ни казваш къде да гледаме, вместо да гледаш клипове вземи да караш коли и тогава давай мнения.

Анонимен
Не натрапвам нищо на никого!Нито съм грамотен и кой знае колко вещ.Аз харесвам ЛАНЧИЯ, и отчасти АЛФА РОМЕО, но в последно време РЕНО имат доста интересни решения( 4 control,ако не се лажа са единствени с 8 автомобила с 5 звезди за безопастност,гледах клип на Лагуна 3,която при удар с 80km/h опази пасажерите живи с леки наранявания) P.S. След като проверите и констатирате правописните и пунктоационни грешки...пуснете си някои клип на ЛАНЧИЯ СТРТОС или ХФ ИНТЕГРАЛЕ ........и...........пак се огледайте около себе си....!

Минаващ само...
Не че искам да се намесвам в почти задушевния ви спор, но за миналата година Рено са трети в света по продажби. След Дженерал Мотърс и Фолксваген. Това само за сведение.

Не на чалгата, кича и липсата
То и от такива като теб ни е омръзнало, да ни натрапват френските безвкусни и некачествени боклуци! Когато френските коли започнат да се продават като немските автомобили пиши пак. И понеже си много грамотен да ти напомня, пише се ''нещото'' не ''неШТото'', това Българския език и граматика ги нямате за нищо, като почнете да пишете глупости! Въпросните хора Силвъра - Виктор - Господинов Петър - Енцо са една и съща личност драги, трябва да го знаеш най - добре.

Анонимен
Само незнам високообразованите фенове на немски коли къде точно ги четат тези работи за фалит на френските компании...? Што не спрете да натрапвате на хората тази противна марка VW...? Най-голямата ,най.. ДРЪН–ДРЪН...това е закърнялото посткомунистическо мислене, че едва ли не германците са свръх хора. Прословутото качество е МИТ!!! Огледайте се около себе си направете разлика между автомобил и кола и тогава коментирайте фалиращтото Renault, което отделя сериозни суми за инфраструктура(електростанции) на електромобилите.Радва ме само едно:че вече има хора като Силвъра - Виктор огледали се около се себе си и прозряли, че нештото, което е най- добро на VW е не качеството, а...МАРКЕТИНГА!

до: Силвъра - Виктор - Господи
До 20 години френските каруци ще са като английските, собственост на престижните немски марки. Фолксваген ще последната марка която ще фалира моето момче, виж рено и пежо са пред фалит, прочети малко и се ограмоти. Както и да ти напомня най-голямата немска марка се изписва Фолксваген от Фолке - народ и ваген - автомобил, не както ти си написал с правописна грешка. Не знам 8 клас имаш ли и съответно свидетелство за правоспособност, а Пешо, върви ли пунтото? ;)

Silver Lion
Много поздрави на Фолцваген,след 20 години френските коли ще са номер едно а фолцваген и ауди ще са фалирали

comments powered by Disqus