Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renaultsport подготвя серийна версия на DeZir

18.03.2011 16:04
Туит

Renault планира обособяването на Renaultsport като отделна подмарка, която не само да подготвя спортните версии на серийните модели, а и да произвежда собствени автомобили. Първият от тях ще бъде базиран на прототипа DeZir.

Французите ще разчитат на репутацията, която Renaultsport има по отношение на прекрасното окачване и поведение на Megane RS и аналогичните деривати от моделната гама на компанията, и няма да възражда марката Alpine, пише Autocar.

„(Подразделението) Renaultsport е ключов елемент от стратегията на Renault. То вече има своите лоялни последователи, като някои от собствениците го приемат като отделна марка. Ние може да доразвием това“, обяснява Беатрис Фуше, продуктов мениджър на Renault.

„Ще продължим да подготвяме дериватите на Megane, например, защото това е един страхотен и успешен за нас автомобил. Но същевременно имаме нужда от специални модели на Renaultsport. Вече работим по този въпрос. Обмисляме вариант с малки обеми, базирани на добри бизнес модели.“

Фуше уточнява, че ръководството на компанията все още не е взело окончателното си решение, но допълва, че Renaultsport има потенциала да произвежда „два или три“ уникални модела успоредно със спортните Megane, Clio и Twingo, както и състезателните им версии. Вероятно първият от тях ще използва за база прототипа DeZir, който в Париж миналата година показа бъдещия дизайн на марката. За разлика от него обаче евентуалният сериен модел ще бъде открит. Цената му ще варира около 35 000 евро.

На въпроса дали серийната версия на DeZir ще бъде електрически автомобил, Фуше отговаря: „Мечтата ми е да продаваме спортни електромобили“. Според Autocar обаче това е малко вероятно заради допълнителните разходи, които съпътстват всеки модел с електрическо задвижване. Комбинацията от двулитровия турбомотор на французите с конфигурацията от средноразположен двигател и задно предаване обаче със сигурност е обещаваща.

Серийната версия на DeZir няма да е първият подобен проект на спортното подразделение на Renault, ако все пак тя наистина види бял свят, тъй като от 1995 до 1997 г. компанията произвежда аналогичния роудстър Renault Sport Spider.

Коментари
comments powered by Disqus