Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

RENM Porsche 911 Turbo: Тунинг от Австралия

02.09.2010 10:46
Туит

Австралийската тунинг компанията RENM е подготвила серия модификации за Porsche 911 Turbo. Максималната мощност на спортния автомобил е увеличена с 16 процента.

Силовият пакет на RM580 позволява на 3,8-литровия боксер да достигне максимална мощност от 580 к.с. при 500 стандартни, докато въртящият момент маркира своя пик при 800 Нм, което е с цели 25% повече. При това положение за класическия спринт от място до 100 км/ч са нужни 3,1 секунди (3,4 стандартно), но максималната скорост остава непроменена – 325 км/ч.

За съжаление RENM не дават никакви подробности за силовия пакет, но по всяка вероятност става въпрос единствено за препрограмиране на софтуера. Дял в оптимизираната динамика на 911 Turbo вероятно има и новата изпускателна система от неръждаема стомана, чийто звук може да се регулира директно от кокпита.

В програмата на RENM влиза и модификация на окачването, дори и за моделите, оборудвани с активното PASM. Трикомпонентните алуминиеви колела, новият спортен волан и карбоновите апликации в интериора завършват модификациите на австралийския тунер.

На този етап няма информация за цената.

Коментари
comments powered by Disqus