Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Rennsport Muller Porsche Panamera: Нищо особено

27.04.2011 15:25
Туит

Немският тунер Rennsport Müller представи програмата си за Porsche Panamera 4S.

Силовият пакет на Rennsport Müller е ограничен до препрограмирания контролен блок, което е причината максималната мощност да нарасне само с 25 к.с. до 425. Разликата във въртящия момент също не е особено впечатляваща – от 500 в заводската версия до 535 Нм, но пък цената на това удоволствие е повече от приемлива, а именно 990 евро.

Промени има и по шасито. Клиренсът на Panamera 4S е намален с 40 мм благодарение на модула, който регулира пневматичното окачване (390 евро), а стандартните колела са заменени с 22-цолови на Schmidt Revolution (265/30R22 за предната ос и 305/25R22 за задната). Цената на комплекта е 4900 евро.

Изпускателната система, както и накрайниците й, са оригиналните, но инженерите на Rennsport Müller са оптимизирали звука й (590 евро). Модификации ще има и в салона, но на този етап новата кожена тапицерия е само проект.

Коментари
comments powered by Disqus