Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

RENNtech C74 Konzept: Подготвителна програма

20.10.2010 11:20
Туит

Последният проект на американския тунер RENNtech е базиран на C 63 AMG. Цифрите говорят сами по себе си - 613 к.с. и 752 Нм.

Докато австралийското подзразделение на Mercedes се занимава буквално с глупости като показаните в Сидни специални версии на SLS и C 63 AMG, тунерите от RENNtech сложиха точка на проекта C74 Konzept, базиран именно на C 63 AMG.

Бодикитът на американците включва серия карбонови елементи – сплитер, дифузор, заден сполейр и раздувки за калниците, като към тях RENtech добавя и трикомпонентните колела от кован алуминий Nito INVO.

Промените по силовия тракт също за значителни. 6,3-литровият (по обозначение, а в действителност 6,2) V8 на AMG е оборудван с нови въздушни филтри и ревизирана смукателна система, модифицирани разпределителни валове и цилиндрови глави, като за синхрона на цялата система се грижи препрограмираният блок за управление. В резултат максималната мощност достига впечатляващите 613 к.с. и 752 Нм при стандартни за този двигател, когато е оборудван с AMG Performance Package Plus пакета, 478 к.с.

За съжаление динамичните характеристики на C74 Konzept са представени от RENNtec по класическия за отвъд Океана начин, но това е повече от достатъчно, за да придобиете представа на какво е способен той – четвърт миля (402 метра) за 11,4 секунди при 126 мили в час (203 км/ч) и максимална скорост от 204 мили в час (328 км/ч). Всичко това е възможно в най-голяма степен благодарение на преработения двигател, но и в резултат на новото регулируемо окачване, задния диференциал с ограничено приплъзване, високоефективната спирачна система и карбоновите стабилизиращи щанги.

Цената на пакета започва от 11 950 долара (8 694 евро).

Коментари
comments powered by Disqus