Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рено Нисан България с 10,6% ръст в продажбите

13.01.2009 11:00
Туит

Nissan отбелязва 33,9% ръст в продажбите спрямо 2007 година. Dacia Logan запазва позицията си на най-продаван модел в България с 6,5% пазарен дял. Renault и Dacia приключват годината с общо 6,3% повече доставени автомобила.

Рено Нисан България отчита продажби от 7444 автомобила за 2008 година, което представлява увеличение от 10,6% спрямо предходния период. От тях 2061 са от гамата на Renault и 3977 от тази на Dacia, което се равнява на ръст от общо 6,3%, а Dacia Logan отново е най-продавания модел с пазарен дял от 6,5%. От своя страна Nissan приключи годината с 1406 продажби или 33,9% повече от доставките през 2007.

„2008 година беше интересна и непредсказуема, особено последната четвърт. Въпреки всичко ние сме доволни от работата си и финалния резултат”, коментира Бернар Нувиал, генерален директор на Рено Нисан България. „През последните 3 месеца всички ние работихме в напълно различна ситуация и бързо променящ се пазар, но постигнахме много добри резултати като през декември доставихме най-голям брой автомобили за годината.”

През 2008 година Рено Нисан България обнови част от продуктовата си гама с нови поколения на Renault Laguna, Renault Symbol, Renault Kangoo и Kangoo Express и Nissan Murano. Към тях се присъединиха и изцяло новите Renault Koleos, Nissan Qashqai+2, Dacia Sandero и Dacia Logan Pick-up. „Бих казал, че успяхме да постигнем много добри продажби с тези модели и особено с Nissan Qashqai+2, Renault Laguna и Dacia Sandero. Renault Kangoo и Logan Pick-up са също много добре приети”, констатира г-н Нувиал.

През 2009 компанията ще лансира много нови продукти. За Nissan звездата на 2009 ще бъде новият 370 Z. Nissan Pixo и Nissan Cube ще допълнят продуктовата гама на марката. Клиентите на Renault ще имат възможността да поръчат последната генерация на Mеgane във версиите хечбек и купе от месец май. След него в България ще пристигне и новото Clio. В края на годината се очакват други три нови модела – Scenic, Megane RS и седан версията на Megane. За Dacia ново попълнение ще бъде Dacia Sandero с дизелов двигател. Той ще е на разположение за поръчки от февруари.

„През 2009 година ще се опитаме да запазим и увеличим пазарния си дял. Ще лансираме много нови модели, които вярвам, че ще ни помогнат да постигнем целите си. Започваме новата година с много ентусиазъм и готови да посрещнем предизвикателствата”, потвърждава Бернар Нувиал.
Коментари
comments powered by Disqus