Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Реплики на Shelby Mustang с по-малки турбо двигатели

29.12.2015 10:56
Туит

Експертите на студиото имплантират на мускулустите автомобили шест- и четирицилиндрови EcoBoost

Американското тунинг студио Classic Recreations, което вече притежава лиценз от Ford за производство на копия на стари автомобили Mustang, като предлага на своите клиенти един необичайни варианти на своите  хитове – моделите с две врати 1966 GT350CR Shelby Mustang и 1968 GT500CR Shelby Mustang. Противно на традицията, според която под капака на тези чудовища са скрити многолитрови осемцилиндрови мотори, този път експертите на студиото имплантират на мускулустите автомобили шест- и четирицилиндрови двигатели EcoBoost.

От доста време се чудим на двигател GT EcoBoost в един модел от Shelby American в съвременен Mustang. В него е монтиран двигателят 2,3. Но се оказа, че това не е пределът на даунсайзинга.

Вариантът с четирицилиндров мотор е предназначен за китайския пазар, където има драконовски данъци върху вносните мита на автомобили с голям обем на двигателя. Но американците предложиха да обърнат внимание преди всичко върху  версията V6 (GT500CR).

За двата автомобила клиентите могат да избират или агрегат V6 EcoBoost агрегат 3,5 с два турбокомпресора (370 к.с., 569 Нм), или четирицилиндров 2,0 EcoBoost от Focus ST, в зависимост от настройките 304 к.с. и 488 Нм (значително по-високо, отколкото стандартния). Авторите на проекта твърдят, че тези коли са способни да впечатлят водача по време на движиние: те имат доработено окачване, а масата им е по-лека блогодарение премахването на осемцилиндровия двигател. Ако мощността е от особено значение за клиента, тунинг ателието е готово да промени 3,5-литровия шестцилиндров турбо мотор и мощността му да достигне 600 конски сили.

Коментари
comments powered by Disqus