Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ревизия на Mercedes C-класа: Еърбег може сам да се отвори

10.11.2015 11:53
Туит
Ревизия на Mercedes C-класа: Еърбег може сам да се отвори

Компанията трябва да призове в сервизите си 126 260 автомобила в Америка

Поради възможен проблем с управлението на въздушните възглавници, Mercedes трябва да призове в сервизите си 126 260 автомобила в Америка от сериите C-класа (W204) и GLK (X204).

Както съобщи Американското ведомство за безопасност на пътното движение NHTSA, поради производствена грешка уредите за управление на въздушните възглавници на засегнатите модели могат да корозират. Вследствие на това въздушната възглавница може неконтролируемо да се разгъне или дори в случай на необходимост да не се задейства.

Засегнати от сервизната кампания са моделите на C-класа от моделните години 2008 и 2009 и GLK от 2010. Проблемът е бил открит по време на вътрешно фирмените тестове. В сервиза ще бъде проверен блокът за управление на въздушната възглавница и при необходимост сменен.

Тъй като старата C-класа с ляв волан се произвежда само в Германия, аналогично този проблем може да важи и за автомобилите в Европа и Германия. Досега ръководството на Mercedes не е излязло със становище.

Коментари
comments powered by Disqus