Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ревизия за RA107?

11.04.2007 13:04
Туит

Според британския ежедневник The Times Honda ще сложи край на опитите да оптимизира представянето на RA107 след Гран при на Монако. За старта в Канада е много вероятно японският тим да разчита на нов болид.

И след втория кръг за сезон 2007 автомобилите със зашеметяващото екологично цветово оформление са извън първата десетка, което е показател, че кризата в Honda се задълбочава все повече. Един от вариантите за изход от проблемната ситуация е мащабна промяна, която се изразява в конструирането на нов болид. Екипът на Ник Фрай загуби страшно много време в опитите си да оптимизира RA107, което означава, че дори и тази стъпка трудно би неутрализирала негативния старт на сезона. Но поне до известна степен ще отговаря на концепцията на британеца, че основната цел през 2007 година не е единичната победа, а фиксирането на стабилна основа, която да позволи на отбора да се бори за титлата в близко бъдеще.

Информацията за нова версия на RA107 все още не е потвърдена, но е повече от ясно, че Ник Фрай ще разчита на мащабните промени, които да измъкнат Honda от кризата. Според британския ръководител е наложителна промяна в структурата на тима, което предполага централизация на развойните отдели в Бракли и Точиги. Появиха се и слухове, че Рос Браун може да се присъедини към екипа на Honda през 2008, но едва ли дългосрочните концепции ще неутрализират недоволството от страна на привържениците на отбора, както и на двамата пилоти Дженсън Бътън и Рубенс Барикело.

Коментари
comments powered by Disqus