Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Rüffer Camaro Troubleshooter: Пустинята се тресе

12.10.2015 10:56
Туит

Автомобилът се задвижва от 6,8-литров V8 двигател със 750 к.с. и максимален въртящ момент от 670 Нм

Тунерът Rüffer от Меле сбъдва блянове по американски тунинговани автомобили, дори и особено необичайни. С Camaro Troubleshoote специалистът по променитеRüffer сътвори внушителен пустинен състезател на база на Musclecar.

Rüffer нарече своя Camaro -"Troubleshooter“ R750 6.8 – като името определя програмата. Camaro се задвижва от един 6,8-литров V8 двигател.  Разбира се, и периферията също е адаптирана за приложение в горещата и прашна пустиня. Атмосферният мотор предлага мощност от 750 к.с. и максимален въртящ момент от 670 Нм. Отработените газове се изпускат доста шумно от четири ауспуха от неръждаема стомана с дебелината на ръка, което едва ли би притеснило някого в пустинята.

Високо окачване за Camaro

Тъй като Camaro може сравнително бързо да заседне в пустинята, въпреки голямата си мощност, Rüffer е предвидил за Troubleshooter напълно регулируемо окачване с дълъг ход на пружините. Специални високопроходимите пустинни гуми осигуряват движението на автомобила със задвижване на задните колела.

Ако клиентите имат други допълнителни индивидуални желания, няма проблем, при Rüffer всеки модел е уникален и се изработва ръчно.



Коментари
comments powered by Disqus