Тунерът оборудва допълнително автомобила със спортна изпускателна система от неръждаема стомана
Мащабното модернизиране от Rüffer Performance позволи на Corvette C7 да влезе в шампионската лига. Така Z06 само гледа отстрани четирите издадени ауспуха на черно и жълтата ракетата.
Всъщност Corvette C7 Stingray като цяло не се скъпи по отношение на мощността. Американският спортист в края на краищата възпламенява от своя 6,2-литров атмосферен V8 цели 466 к.с. и 630 Нм. Въпреки това в сравнение с тунингования от Rüffer Performance Corvette C7 това е нищо.
Rüffer-Corvette с компресор
Саксонците искат да изцедят от Corvette C7 колосалните 708 к.с., които ще малтретират коляновия вал с 902 Нм въртящ момент. Така дори и мощната версия C7 на Corvette Z06 със своите 659 к.с. и 881 Нм загуби ума и дума. Но Rüffer не го направи съвсем сам, тунерът създаде цялостен ъпгрейд с помощта на своя американския партньор Hennessey, който го подправи по свой начин, като използва свои прийоми.
След преустройството на Hennessey V8 вече няма да поема въздух свободно, а компресор ще му прави изкуствено дишане. За тази цел така нареченият HP700 ъпгрейд включва интеркулер система с междинен охладител с по-висока ефективност, топлообменник от неръждаема стомана, моделирани глави на цилиндрите, титаниеви клапани, подсилени клапанни пружини, ревизирана верига, нов спортен разпределителен вал, високопроизводителна всмукателна система, включително състезателен филтър и актуализация на системата за впръскване.
Ревизирана аеродинамика за надбягването
Стъпвайки на тази база, Rüffer Performance продължи да надгражда. Той допълнително оборудва Corvette C7 със спортна изпускателна система от неръждаема стомана, състезателни свещи и по-голям радиатор на охлаждащата система на маслото. Освен това Rüffer програмира индивидуален софтуер за двигателя.
За подобряване на външната визия и аеродинамиката тунерът подари на Corvette C7 нов преден спойлер с интегриран сплитер. Нови са също така и страничните прагове и допълнителните въздушните отвори, зад предните гуми. Крилото и дифузьора в задната част служат като елементи за допълнителна притискателна сила.