Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ричардс: Реалната цел е сезон 2009

22.11.2007 16:11
Туит
Ричардс: Реалната цел е сезон 2009

Дейвид Ричард потвърди, че Prodrive няма да дебютира във Формула 1 през 2008 година.

„Има спорни въпроси относно правото да участваме. В допълнение новото споразумение „Конкорд“ нееднократно бе отлагано. Обърнахме се към ФИА с въпроса дали може да се включим в средата на сезона. Отговорът бе отрицателен. Не е реалистично да говорим за Prodrive Formula One през 2008 година“, коментира Ричардс.

През април 2006 година ръководният орган на Формула 1 официално потвърди, че дванайсетият отбор на стартовата решетка ще бъде базираният в Банбъри Prodrive. Компанията на Дейвид Ричардс е известна основно с участието си в Световния рали шампионат, където подготвя автомобилите на Subaru.

Спорът за клиентските шасита обаче принуди Ричардс да потвърди още през миналия месец, че планираното партньорство с McLaren няма да се осъществи. Бившият ръководител на BAR и Benetton призна, че при така стеклите се обстоятелства реалната цел е сезон 2009. За да се случи това обаче, ФИА трябва да даде одобрението си.

„Амбицията ни винаги е била Формула 1. Съществуват обаче някои законови пречки да се включим в шампионата, тъй като планирахме да използваме готов автомобил, а не да конструираме наш собствен. В резултат целият ни бизнес план пропадна. Това означава, че трябва да преразгледаме целите си и начините за постигането им, а не да се лутаме на сляпо.“

“Prodrive планира участието си във Формула 1 с така наречения “клиентски автомобил. Всеобщо известно е, че заявката на отбора за сезон 2008 е базирана на този модел. Цялостният ни бизнес план е съобразен с него.”, се казва в официалното изявление на тима. “През последните 18 месеца положихме огромни усилия, за да осигурим партньорството на McLaren и Mercedes по отношение на доставките на шаси и двигател, както и финансовата подкрепа на партньор, който е нов за спорта.

Проблематизирането на законовите предпоставки да се включим във Формула 1 догодина бе огромно разочарование за нас. Особено поради факта, че декларирахме публично плановете си още преди година.

Тази законова пречка, както и непрестанното отлагане на новото споразумение “Конкорд” са съществена промяна в обстоятелствата, което ни принуждава да се откажем от първоначалните планове за място на стартовата решетка през сезон 2008.

Все още имаме амбиции да се състезаваме във Формула 1. Надяваме се, че новото споразумение “Конкорд” между ФИА, ФОА и отборите ще осветли възможните варианти това да се случи.
Когато споразумението бъде подписано, ще обсъдим до каква степен е възможна корекция на плановете с цел бъдещото ни участие.”

Коментари
comments powered by Disqus