Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рикардо Тормо: Ден четвърти

24.01.2008 19:01
Туит

Кими Райконен сложи точка на тестовете във Валенсия. Световният шампион постигна най-добро време 1:11.189 минути и изпревари със 17 хилядни втория Хейки Ковалайнен. Трети остана Фелипе Маса.

Казуки Накаджима отново демонстрира впечатляващата форма, в която се намира екипът на Williams. Японецът завъртя 107 обиколки зад волана на новия FW30 и записа най-добър резултат 1:11.971 минути, отредил му четвъртата позиция. Новият тестови пилот на отбора Нико Хюлкенберг остана едва петнайсети зад волана на междинния FW29B.

Люис Хамилтън завърши деня на пето място. Програмата на 23-годишния англичанин приключи един час по-рано от предвиденото, тъй като двигателят на MP4-23 отбеляза по недвусмислен начин края на жизнения си цикъл.

Роберт Кубица бе с една десета по-бавен от пилота на McLaren и остана шести – обнадеждаващ резултат за новия F1.08, който имаше проблеми с баланса по време на първите два дена от колективната програма на „Рикардо Тормо”. Ник Хайдфелд с междинната версия F1.07B даде девето най-добро време.

Новият болид на Toyota TF108 демонстрира известен прогрес. Ярно Трули завърши седми, а Тимо Глок - десети. 25-годишният германец изпревари с две десети Джанкарло Фисикела, който замести Витантонио Лиуци в автомобила на Force India.

И днес Марк Уебър бе отговорен за тестовете Red Bull. Австралиецът завъртя само 15 обиколки, тъй като бе принуден да прекъсне програмата си преждевременно. Техническият екип на отбора откри пукнатина в неговото шаси, която нямаше как своевременно да бъде отстранена. Въпреки проблемите Уебър бе категоричен, че новият RB4 има потенциал за по-добро представяне от четиринайсетото място днес.

Едва ли за някого е изненада, че отборът на Honda отново е в дъното на таблицата. Новият RA108 не помогна ни най-малко на Дженсън Бътън, който завъртя 80 обиколки и постигна най-добро време - 1:13.689 – с две секунди и половина по-слабо от това на Райконен. Зад него остана единствено Такаши Когуре със стария болид на Honda RA107, станал причина за големите мъки на Бътън и Барикело през 2007 година.

Коментари
comments powered by Disqus