Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Rolls-Royce Ghost EWB: Китайска премиера

19.04.2011 11:58
Туит

Rolls-Royce неслучайно избра автосалона в Шанхай, за да представи първия си дериват на новия Ghost. Това e удължената версия на модела, като именно китайският пазар се слави с интереса си към подобни модификации.

Ghost EWB (Extended Wheelbase) може да се похвали с допълнителни 170 мм между двете оси, но това по никакъв начин не се е отразило на цялостните пропорции на автомобила. Задните врати, например, са удължени само с 35 мм. За сметка на това пространството за коленете при максимално изтеглени назад седалки е нараснало от 160 на 330 мм.

Панорамният стъклен покрив вече ще бъде стандартен за модела, за да гарантира усещането за по-обширно вътрешно пространство. Външните отличителни белези не са кой знае колко съществени, като единствената видима с просто око разлика, естествено, без да отчитаме по-дългата база, са новите колела от кован алуминий. Двигателят е същият 6,6-литров V12 (563 к.с. и 780 Нм) като при базовата версия, като това се отнася и за осемстепенната трансмисия на ZF.

„За първи път правим премиера в Китай, което подчертава колко важен е за нас този пазар, както и азиатския регион“, коментира изпълнителният директор на компанията Торстен Мюлер-Йотвьос. „Разчитаме да продължим рекордния растеж от миналата година с все по-голямото търсене на моделите на Rolls-Royce тук и с положителните прогнози за развитието на икономиката в региона.“

Коментари
comments powered by Disqus