След серия от тийзъри и шпионски фотографии Rolls Royce официално представи новия Ghost. Базовата цена за Европа ще бъде 213 000 евро.
Baby Rolls е на практика идентичен с дебютиралия в Женева 2000EX Concept, като класическият за марката дизайн е комбиниран с модерната стилистика, типична за Phantom. В предната част доминират масивната радиаторна решетка и изтънените ксенонови челни светлини, а в профила се открояват уголемените огледала и задните врати, които се отварят в обратна посока. Хромираните накрайници на изпускателната система, светодиодните стопове и типичната за Крис Бейнгъл извивка над тях (главен дизайнер на автомобила обаче е Ян Камерън) оформят задната част на Ghost. По желание на клиента предният капак, радиаторната решетка и лайстните около челното стъкло могат да бъдат хромирани.
По традиция интериорът е подчертано луксозен. Кожените тапицерии, множеството хромирани елементи и дървени панели, както и класически оформените контролни прибори ни връщат с няколко десетилетия назад. Четиризоналният климатик, отопляемите седалки с функцията „масаж“ и мултимедийната система с два 9,2-инчови екрана обаче подчертават дебело факта, че този автомобил е от моделната 2010 г. Допълнителните екстри включват панорамен покрив, хладилна жабка с чаши за шампанско, облицовани с фурнир масички за пътниците на задния ред и чейнджър за шест аудио диска.
Ghost е въоръжен и с най-модерните технологични помощници. Безключовото отваряне и трите камери за паркиране улесняват максимално водача при ежедневни условия, докато системата за нощно виждане с опция за разпознаване на пешеходци, адаптивните светлини и предупреждението при напускане на пътната лента се грижат за неговата безопасност. Екранът на челното стъкло и круиз контролът с опцията stop & go допълват комфорта на водача.
Под капака на Baby Rolls сърдито мърмори 6,6-литровият V12 с принудително пълнене, който генерира 563 к. с. и 780 Нм максимален въртящ момент. Той е комбиниран с осемстепенна автоматична скоростна кутия на ZF, благодарение на която тежащият 2435 килограма автомобил ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,9 секунди. Максималната скорост, естествено, е ограничена по електронен път на 250 км/ч.
Ghost е базиран на седмата серия на BMW и споделя сходни габарити – 5399 мм дължина, 1948 мм широчина и 1550 мм височина. Междуосието достига впечатляващите 3295 мм, което в комбинация с пневматичното многозвенно окачване както за предната, така и за задната ос гарантира отлични нива на комфорт. За прецизното пътно поведение ще се грижат и системите Active Roll Stabilization (против поднасяне) и Variable Damping Control (за контрол твърдостта на амортисьорите).
Rolls Royce Ghost ще бъде представен официално пред публика на автомобилния салон във Франкфурт.
nqkoi
абе дали не ги правят от лада и да4ия
до фен
Новата седмица се предлага с пневматично окачване, 8 степенната скоросна кутия също ще се ползва. А за ролса ще кажа само, че интериопрът и ектериорът на колата се прави ръчно всичко друго е седма серия, същото важи и за бентли.
недолюбваш английските коли.
Англичаните не могат да правят коли. Първо бентлитата са wv "Файтони", Ягуарите ползват части на форд, Астин Мартин ползва механиката на форд,Ролсовете са 7-ма серия. Немците са тарикати пробутват едно и също нещо и има взимат двойно, тройно повече от оригинала само като им сложат английската еблема.
fen
Това изцяло да копира 7-цата ,малко пресилено ми се вижда.Единственото общо е платформата,Като дизайн ,качество на материалите и начин на производство нищо общо.Просто са технологичен донор.7-цата няма серийно и доста от екстрите напр.пневматичното окачване,Head-up дисплея и т.н
real_name
Красив, внушутелен, масивен. Но само до тук. Като започнем от там, че изцяло копира 7-ма серия на БМВ и отбележем факта, че струва двойно повече от бавареца. Тази кола е показна и в никакъв случай не си заслужава парите. Да не говорим че изцяло са копирали идеята на шкода Супърб с отделението за сушене на чадъри, което чехите използват още в първото поколение на модела ( 2000 ) година. За старт стоп системата няма какво да коментираме, тъй като вече я имаме дори в най обикновенно поло!