Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Rolls Royce Ghost: Мамино детенце

07.09.2009 10:19 5
5
2571857670
Туит

След серия от тийзъри и шпионски фотографии Rolls Royce официално представи новия Ghost. Базовата цена за Европа ще бъде 213 000 евро.

Baby Rolls е на практика идентичен с дебютиралия в Женева 2000EX Concept, като класическият за марката дизайн е комбиниран с модерната стилистика, типична за Phantom. В предната част доминират масивната радиаторна решетка и изтънените ксенонови челни светлини, а в профила се открояват уголемените огледала и задните врати, които се отварят в обратна посока. Хромираните накрайници на изпускателната система, светодиодните стопове и типичната за Крис Бейнгъл извивка над тях (главен дизайнер на автомобила обаче е Ян Камерън) оформят задната част на Ghost. По желание на клиента предният капак, радиаторната решетка и лайстните около челното стъкло могат да бъдат хромирани.

По традиция интериорът е подчертано луксозен. Кожените тапицерии, множеството хромирани елементи и дървени панели, както и класически оформените контролни прибори ни връщат с няколко десетилетия назад. Четиризоналният климатик, отопляемите седалки с функцията „масаж“ и мултимедийната система с два 9,2-инчови екрана обаче подчертават дебело факта, че този автомобил е от моделната 2010 г. Допълнителните екстри включват панорамен покрив, хладилна жабка с чаши за шампанско, облицовани с фурнир масички за пътниците на задния ред и чейнджър за шест аудио диска.

Ghost е въоръжен и с най-модерните технологични помощници. Безключовото отваряне и трите камери за паркиране улесняват максимално водача при ежедневни условия, докато системата за нощно виждане с опция за разпознаване на пешеходци, адаптивните светлини и предупреждението при напускане на пътната лента се грижат за неговата безопасност. Екранът на челното стъкло и круиз контролът с опцията stop & go допълват комфорта на водача.

Под капака на Baby Rolls сърдито мърмори 6,6-литровият V12 с принудително пълнене, който генерира 563 к. с. и 780 Нм максимален въртящ момент. Той е комбиниран с осемстепенна автоматична скоростна кутия на ZF, благодарение на която тежащият 2435 килограма автомобил ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,9 секунди. Максималната скорост, естествено, е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Ghost е базиран на седмата серия на BMW и споделя сходни габарити – 5399 мм дължина, 1948 мм широчина и 1550 мм височина. Междуосието достига впечатляващите 3295 мм, което в комбинация с пневматичното многозвенно окачване както за предната, така и за задната ос гарантира отлични нива на комфорт. За прецизното пътно поведение ще се грижат и системите Active Roll Stabilization (против поднасяне) и Variable Damping Control (за контрол твърдостта на амортисьорите).

Rolls Royce Ghost ще бъде представен официално пред публика на автомобилния салон във Франкфурт.

Коментари

nqkoi
абе дали не ги правят от лада и да4ия

до фен
Новата седмица се предлага с пневматично окачване, 8 степенната скоросна кутия също ще се ползва. А за ролса ще кажа само, че интериопрът и ектериорът на колата се прави ръчно всичко друго е седма серия, същото важи и за бентли.

недолюбваш английските коли.
Англичаните не могат да правят коли. Първо бентлитата са wv "Файтони", Ягуарите ползват части на форд, Астин Мартин ползва механиката на форд,Ролсовете са 7-ма серия. Немците са тарикати пробутват едно и също нещо и има взимат двойно, тройно повече от оригинала само като им сложат английската еблема.

fen
Това изцяло да копира 7-цата ,малко пресилено ми се вижда.Единственото общо е платформата,Като дизайн ,качество на материалите и начин на производство нищо общо.Просто са технологичен донор.7-цата няма серийно и доста от екстрите напр.пневматичното окачване,Head-up дисплея и т.н

real_name
Красив, внушутелен, масивен. Но само до тук. Като започнем от там, че изцяло копира 7-ма серия на БМВ и отбележем факта, че струва двойно повече от бавареца. Тази кола е показна и в никакъв случай не си заслужава парите. Да не говорим че изцяло са копирали идеята на шкода Супърб с отделението за сушене на чадъри, което чехите използват още в първото поколение на модела ( 2000 ) година. За старт стоп системата няма какво да коментираме, тъй като вече я имаме дори в най обикновенно поло!

comments powered by Disqus