Увеличението на мощността се постига благодарение на управляващ модул, наречен N-Tronic
Специалистите по тунинговане на Spofec сензационно са преобразили аристократа Rolls Royce Wraith с подобаващ екстериорен пакет. Така тунингованият Rolls, който сега вдига легендарните 717 к.с., е лимитиран до осем копия.
За преустройството на каросерията фирмата от Тюрингия е привлякла в екипа дизайнера Виторио Стросек. Заедно с него те са разкроили специална широкомащабна карбонова одежда, благодарение на която Rolls бележи широчина на задната ос от 208 сантиметра, което прави с 13 см повече от серийния модел. Уширенията предоставят място за олекотените джанти Spofec P1 с размери 10.5Jx22 и обути в гуми 295/30 ZR 22. Колелата, оборудвани с десет двойни спици, които според Spotec могат да се поръчат във всеки възможен цвят.
В предната част Wraith е станал със седем сантиметра по-широк. Spofec са разположили калници Overdose (свръхдоза), които са приютили 9Jx22 джанти, обути в гуми с размер 265/35 ZR 22. Преходът между предните и задни калници се осъществява посредством нови странични прагове, които между другото също подчертават изключително тънката талия на автомобила с две врати. Освен това те позволяват на британското луксозно купе да изглежда по-елегантно и по-наточено. Въздуховод гарантира охлаждането на задните спирачки чрез приток на студен въздух от всяка страна.
Предната престилка напълно замества серийната броня. Нейното предназначение е да редуцира повдигането на предната ос при високи скорости. Spofec престилка се мъдри и на кърмата. Аеродинамичната шлифовка завършва с нов спойлер на багажника – естествено от карбон.
По-лека изпускателна система
Изработената от неръждаема стомана изпускателна система е с пет килограма по-лека в сравнение със серийната. Спортният ауспух оптимизира също освобождаването на повече мощност от двигателя. Системата Spofec подчертава по-спортния звук на турбо двигателя V12, който значително се различава от стандартния двигател. Програмата на германската тунинг компания включва и версия с контрол на изпускателната клапа с електронно управление на звука, благодарение на което посредством дистанционното управление от пилотската кабина водачът може да избира между подчертано дискретен и мощен спортен звук на двигателя.
Увеличението на мощността на Wraith се постига благодарение на управляващ процеса модул, наречен N-Tronic. Той осигурява пълни обороти на дванадесетте цилиндъра чрез коригиране на моментите на впръскване и запалване, като също така увеличава налягането на битурбото. След ревизирането, двигателят генерира максимална мощност с 85 к.с. повече и максимален въртящ момент по-голям с 186 Нм. Изисканото луксозно купе със 717 к.с. и 986 Нм въртящ момент катапултира само за 4,2 секунди от нула до 100 км/ч, а максималната скорост е електронно ограничена на 250 км и то само от уважение към гумите.
Въздушно окачване с регулиращ модул
За да стане Spofec Overdose (свръхдоза) по-динамичен, техниците по окачването са разработили специален контролен модул на стандартното въздушно окачване. По този начин при скорост от 140 км/ч в сравнение със серийното изпълнение купето се смъква с около 40 милиметра. При по-високи скорости каросерията автоматично се вдига и заема първоначалното си ниво. Разбира се, инженерите са монтирали и високоефективна карбоново-керамична спирачна система с вентилирани дискове с размери 405 х 30 отпред и 395 х 38 мм на задната ос, за да се осигурят подходящите отрицателни ускорения. Елегантен допълнителен ефект: в сравнение с оригиналната новата спирачна система спестява цели 38 килограма от теглото. Що се отнася до интериора, Spofec реализира и най-смелите идеи на купувачите.
1234567
Ужас! Грозотия! В Тюрингия да се ограничат до тунинговане на вурстчета!