Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рос Браун оспори легалността на част от отборите

20.03.2012 16:08
Туит
Рос Браун оспори легалността на част от отборите

Тим-шефът на Mercedes Рос Браун оспори легалността на системите за обдухване, които част от отборите използват въпреки промяната в правилника за новия сезон.

Централна тема преди началото на състезателния уикенд в Австралия бе DRS системата на Mercedes, която активира пасивния F-duct на W03. Част от отборите не бяха съгласни с интерпретацията на правилника, която екипът на Рос Браун е направил, а Lotus дори обяви намерението си да подаде контестация. Според шефът на Mercedes обаче това е част от играта и не само неговият отбор се възползва от подобни прийоми.

„Всяка една година, която си спомням, изникват всевъзможни дебати и спорове“, коментира Браун. „И може би, ако трябва да съм честен, това, което ние направихме, стана причина вниманието да се насочи към нас, а не към изпускателните системи, които в момента някои хора използват, въпреки че са далеч от първоначалната идея на ФИА.“

„ФИА заяви, че се слага точка на обдуханите дифузори. Ние смятахме, че повече няма да има такива системи. Някои от автомобилите обаче разполагат с подобни. Просто нашата система попадна в центъра на вниманието за сметка на нещо, което съвсем не се очакваше.“

„Конкуренцията във Формула 1 е много голяма, всички, които са част от нея, са изключително амбициозни, просто средата е такава. Полагат се много усилия, за да се напише правилника, но ако някой намери как да го интерпретира по различен начин, това е част от играта.“

Все още не е изключено F-duct системата на Mercedes да бъде оспорена и впоследствие – обявена за нелегална, но Браун е категоричен, че неговият тим няма да подава контестация относно двойната функция на ауспуховите системи, която при RB8 на Red Bull например е налице.

„Ние минахме през ФИА и поискахме мнението им относно тази интерпретация (на системите за използване на изгорелите газове). Те ни казаха, че я приемат и ние уважаваме тяхното решение. Сега трябва да разгледаме системите, които отборите имат и да видим дали може да се възползваме. Подозирам обаче, че догодина и те ще изчезнат.“

Коментари
comments powered by Disqus