Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Rotary Super Cars Raptor GT: Екзорсизъм

06.10.2010 11:05
Туит

Германската компания Rotary Super Cars представи своята идея за суперавтомобил, като се е опитала да пресъздане своеобразна симбиоза между ефективното оползотворяване на мощността, съотношение цена/качество и използване на високотехнологични материали.

В същото време специалистите са се опитали да удовлетворят всички вкусове с покриването на сериозния диапазон от 493 до 1184 к.с. За целта те са създали четири изпълнения на модела си Raptor GT, който според мощността и настройките на единия или двата турбокомпресора е наличен във версии S, RS, RSR и N-spec.

Под предния капак място намира четирицилиндровият роторен двигател на компанията, който е взаимствал някои компоненти от този на Mazda 13B MSP в RX-8. Агрегатът си партнира с 8-степенната трансмисия на RSR R-Shift, способна да сменя предавките в рамките на 25-35 милисекунди.

В „най-скромната“ версия на Raptor GT 2.6-литровият двигател генерира 493 к.с., следващото турбинирано ниво достига 789 „коня“, а на финала конфигурацията с туин турбо изцежда демоничните 1184 к.с. За да бъдат тези данни още по-стряскащи съперниците на пътя или по-скоро пистата, теглото на автомобила е сведено до минималните 1100 кг. Така в най-бруталната си версия германецът разполага с над 1000 к.с. на тон – по-добро съотношение от това на Bugatti Veyron, например.

За да бъде постигната ниската маса 80% от купето е изработено от карбон и фибростъкло, а технологията Variable Aerodynamic System му позволява да променя своите аеродинамични характеристики и да създава по-голяма притискаща сила при по-висока скорост.

Raptor GT разполага с активно окачване и електронен блокаж на диференциала на задната ос. Също така са налични системите ESP, ABS, EBD, VAS, R-TRAC (тракшън контрол) и лаунч контрол, а настройките за тях се извършват от волана.

В купето могат да бъдат открити два 7-инчови монитора, които показват телеметрията на автомобила, 5-инчов дигитален оборотомер със светлинен индикатор за смяна на скоростите. Карбонът е намерил широко приложение и в салона, където вече си партнира с детайли от полиран алуминий и кожа, като всичко може да бъде оформено според индивидуалните желания на клиента.

За съжаление от Rotary Supers Cars не представят информация за динамичните характеристики на тяхната рожба, нито за цената. За сметка на това германците разкриват, че вече подготвят достоен наследник на Raptor GT с по-висока мощност и задвижване на четирите колела при запазване на теглото.

Коментари
comments powered by Disqus