Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Роудстърът Beast се родее с военната авиация

07.05.2014 10:57
Туит

Базовият модел е с четирицилиндров 2,0 турбо двигател с 315 к.с.

Проектът наистина е интернационален. Компанията Rezvani Motors е базирана в Калифорния. Шефът на фирмата Фардис Резвани е роден в Иран. Автомобилът е взел за основа британския пистов автомобил Ariel Atom. Дизайнерът Самир Садиков е азербайджанец, учил в Германия и Италия.

Роудстърът ускорява до 96,5 км/ч за 2,7 сек, и всеки, който желае да го притежава, може даго направи срещу съответната сума в американски долари. Минималната цена е 119 000 долара, а максималната - 139 000 долара.

Дължината на роудстъра е 4145 мм, широчината - 1900, височината - 970 мм. Междуосието е 2345 мм. Масата на автомобила в зависимост от двигателите е в пределите на 667–704 кг.

Роустърът е въплътена мечта на Фардис Резвани, поклоник на автомобилите и авиацията. Неговият баща е пилотирал изтребител F-4 Phantom II и е запалил сина си към любовта на скоростите. А създателят на външния вид Самир Садиков известно време е работил като дизайнер в Lamborghini и има пряко участие в разработването на Aventador J и Urus.

Роудстърът със средно разположен мотор и задно задвижване има каросерия, изработена от карбонови влакна. А името му е Beast (звяр, чудовище). Той се предлага в два варианта. Базовият Beast 300 притежава четирицилиндров 2,0-литров турбо двигател (315 к.с., 324 Нм) и ускорява до 60 мили в час за 2,9 сек. Най-мощната версия Beast 500 е по-бърза с 0,2 сек, но е оборудвана с турбо мотор 2,4 (500 коня, 578 нютонметра). Предавателната кутия и в двата случая е шестстепенна механична. Има самоблокиращ се диференциал.

На първите клиенти производителят им обещава остъпка. Два роудстъра Beast 300 са готови за продан и компанията е готова да ги продаде за по 99 500 долара, а двойката  автомобили Beast 500 - за  по 124 900 американски пари. Собственицате на пистовия Ariel Atom пък могат да превърнат своите автомобили в „зверове” съответно за 49 000 и 69 000 долара.

Beast не е първият автомобил за Фардис Резвани. Друга негова дизайнерска компания, на име RAD, е проектирала екстериора на холандския супер автомобил Vencer Sarthe. Но за фирмата Rezvani Motors Beast е първият опит. В осъществянето на проекта участват и партньорски фирми, катоDDMWorks (двигатели), n2a Motors (каросерия) и Sabet Brands (бизнес). Всеки екземпляр се сглобавя по поръчка.

Срокът на доставката зависи от опциите и степента на индивидуализация: чака се от три до пет месеца.

Коментари
comments powered by Disqus