Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Роудстърът Mazda MX-5 получава турбо двигател

07.08.2015 10:21
Туит

В Европа автомобилът може да бъде закупен от есента на тази година

Новият компактен роудстър Mazda MX-5 може скоро да получи обновена версия. Автомобилът ще бъде оборудван с турбо мотор. Това заяви в интервю за Motoring генералният директор на R & D центъра на Mazda Йошихару Ямамото.

Според топ мениджъра сегашното поколение на Mazda MX-5 ще бъде на автомобилния пазар в продължение на 10 години. Освен версията с турбо агрегат моделът ще получи и "гореща" модификация MPS.

Производството на компактния роудстър се осъществява в завода в Хирошима, Япония. В Европа автомобилът може да бъде закупен от есента на тази година. Роудстърът получи напълно нов дизайн в корпоративния стил KODO, мек покрив (версия с твърд покрив ще бъде представена по-късно) и нова oптика.Инженерите на компанията разработиха специално за Mazda MX-5 ново шаси с рекордно нисък център на тежестта и идеално разпределение на теглото. В сравнение с предишното поколение на модела новото издание е и по-леко.

Намаляването на масата на MX-5 се дължи не само на олекотената конструкция на окачването, но и благодарение на алуминиеви конструктивни елементи на каросерията. Например, от алуминий са направени усилените брони на роудстъра. Променени са и габаритите на автомобила: дължина 3915 мм (10 мм по-къса, отколкото преди), широчина 1730 мм (10мм по-широка) и височина 1235 мм ( 20мм по-ниска).

Двигателната гама включва 1,5-литров двигател с мощност 140 конски сили. и 2,0-литров  със 180 коня. Достъпни са по избор две шестстепенни трансмисии – механична и автоматична. Автомобилът притежава автоматичен климатроник, система старт-стоп, отопляеми седалки и други опции.

Запознатите помнят, че първото поколение на Mazda MX-5 излезе на пазара преди 25 години - през 1989 г. Автомобилът получи външен вид в стила на Mazda 323 и бе оборудван със същите двигатели и трансмисии. Най-разпознаваем детайл на екстериора са прибиращите се фарове. Третото поколение на роудстъра дебютира през 2005 г. и след това време претърпя две основни промени.

Коментари
comments powered by Disqus