Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Роудстърът Mazda MX-5 ще получи версии Spyder и Speedster

30.10.2015 14:10
Туит

Премиерата ще се състои на 3 ноември по време на тунинг изложението SEMA

Mazda разработи две нови версии на роудстъра MX-5, наречени Spyder и Speedster. Премиерата на концептуалните модели ще се състои на 3 ноември по време на годишното тунинг изложение SEMA. Компанията вече  публикува първото тийзър изображение на новите модели.

Модификацията Spyder е боядисана в сребрист цвят и получава кожена тапицерия. Автомобилът е изпълнен в ретро стил, след като компанията заяви, че той ще прилича на винтидж роудстърите, но с най- модерни технологии

Версията Speedster ще получи тъмносин цвят на каросерията и ще се появи в минималистичен стил на роудстърите от 50-те години на миналия век. Според компанията традиционното предно стъкло ще бъде заменено с преден дефлектор.

Всички технически подробности на прототипите се пазят в тайна. Въпреки това още сега се знае, че концептите ще бъдат значително по-леки от стандартния модел.

Известно е, че актуалното поколение Mazda MX-5 е на автомобилния пазар вече 10 години. Производството на компактния роудстър се осъществява в завода в Хирошима, Япония.  Автомобилът е изцяло преработен в корпоративния стил KODO с мек покрив (версия с твърд покрив ще бъде представена по-късно) и нова оптика. Инженерите на компанията са разработили специално за Mazda MX-5 ново шаси с рекордно нисък център на тежестта и идеално разпределение на теглото.

Свалянето на масата MX-5 успя да постигне благодарение на олекотената конструкция на окачването и с помощта на алуминиеви конструктивни елементи на каросерията. Например, в роудстъра от алуминий са направени усилените брони. Променени са и габаритите на автомобила: 3915 мм дължина (с 10 мм по-малко, отколкото преди), 1730 мм широчина (10 мм по-широка) и 1235 мм височина (20 мм по-ниска).

Двигателната гама на модела включва 1,5-литров  двигател със 140 конски сили и 2,0-литров мотор с мощност 180 к.с. Клиентът може да избира между  шестстепенна механична предавателна кутия и автоматична със същия брой предавки. Автомобилът е оборудван с автоматичен климатроник, система "старт-стоп", отопляеми седалки и други опции.

Първото поколение на Mazda MX-5 излезе на пазара преди 25 години - през 1989. Автомобилът получи външен вид в стила на Mazda 323 и бе оборудван със същите двигатели и трансмисии. Най-разпознаваемите детайли на екстериора са прибиращите се фарове. Третото поколение на роудстъра дебютира през 2005 г. и през цялото това време са направени две обновявания на модела.

Коментари
comments powered by Disqus