Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Роудстърът Porsche Boxster RS става топ версия

27.01.2015 10:19
Туит
Роудстърът Porsche Boxster RS става топ версия

В предната си част новият модел предизвиква особен интерес с необичайната си броня с големи въздухозаборници

Буквите RS в името на новия автомобил все още не са официално потвърдени, но смисълът не е в това. Издебнатият от папараците изпитателен  прототип е новата топ версия на Boxster. Най-вероятно той е оборудван с двигател с турбокомпресор. Това предположение е логично, имайки предвид, че компанията възнамерява постепенно да премине към турбомотори на все повече и повече версии на своите модели с две врати.

В предната си част новият модел предизвиква особен интерес с необичайната си броня с големи въздухозаборници (по-големи от Boxster GTS). Допълнително откриваме вентилационни отвори между бронята и предния ръб на капака.
Новият спойлер е по-голям от обичайния. Изглежда, че за разлика от базовия модел, тук не е подвижен, а е фиксиран.

Междувременно версията RS не е единствената иновация за модела. Шефът на научните изследвания и развитието Волфганг Хатц потвърди пред Car and Driver слуховете: Boxster и Cayman ще получат опозитни четирицилиндрови мотори (базовите двигатели ще са двулитрови).

Буквите RS в историята на Boxster не се появяват за първи път, но тогава те означаваха специално издание, не заради двигателя, а заради външния вид на автомобила. Тук, ако се съди по мощните спирачки, основните промени са в техниката.

И по-интересна информация от Хатц: Въпреки изказаното по-рано предположение, бъдещите издания 911 GT3 RS и Cayman GT4 ще бъдат оборудвани с атмосферни двигатели. Но, за да се отговори на въпроса дали с течение на времето Porsche ще премине към турбо мотори (с изключение предназначените за пистата GT-версии), един от шефовете на компанията отказа учтиво да даде конкретен отговор, като само сподели, че емисиите на въглероден двуокис трябва по някакъв начин да бъдат намалени.

Коментари
comments powered by Disqus