Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Розберг призна, че е сгрешил в битката с Хамилтън

03.11.2014 13:54
Туит
Розберг призна, че е сгрешил в битката с Хамилтън

Нико Розберг призна, че грешка при избирането на съответния режим на работа на хибридната система му е попречила в битката с Люис Хамилтън по време на американската Гран при в САЩ.

Розберг бе начело по време на първия стинт в Гран при на САЩ и запази лидерската си позиция след смяната на гумите. В 24-ата обиколка обаче германецът бе атакуван от съотборника си Люис Хамилтън и изненадващо лесно позволи да бъде изпреварен. Причината за това е грешка при избора на съответния режим на хибридната система.

"Направих грешка. Избрах грешния начин да получа повече мощност от хибридната система", коментира Рзоберг за Autosport. "Когато видях, че е много близо до мен, реших да се възползвам от допълнителната мощност, което така и не се случи. Мислех, че задавам правилната команда, но резултатът дойде със закъснение."

"Ако бях натиснал бутона (overtake за допълнителна мощност), щеше да стане незабавно. Но при избор чрез селектора има забавяне. Имаше сериозен спад в мощността. Ето защо в последните метри преди завоя той вече бе пред мен. Това беше грешка от моя страна, която бе породена от незнание."

След петата поредна победа на Хамилтън разликата между двамата в шампионата набъбна на 24 точки. До края на сезона остават Гран при на Бразилия идния уикенд и Гран при на Абу Даби, в която спечеленият актив се удвоява.

Коментари
comments powered by Disqus