Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Розберг: Промяна в звука на двигателя няма

15.05.2014 16:24
Туит
Розберг: Промяна в звука на двигателя няма

Тестовете на новата изпускателна система на Mercedes се провалиха, след като разлика в звученето на 1,6-литровите хибридни мотори с нея няма. Това заяви пилотът на германците Нико Розберг, след като пробва модифицирания вариант на ауспуховия накрайник.

1,6-литровите V6 с принудително пълнене са значително по-тихи от предшествениците си, което вдигна на крак цялата общественост във Формула 1, включително и организаторите на състезанията. Това бе причината отборите и ФИА да се обединят около идеята за промяна на звука посредством корекция на изпускателната система.

Mercedes първи изпробва новата конфигурация на "Каталуня" в сряда, като Нико Розберг бе зад волана на W05. За съжаление коментарите в падока относно тази промяна не бяха особено положителни, включително и от страна на германеца.

"За съжаление промяна няма, така че трябва да продължим да работим в тази посока", коментира Розберг след теста в сряда. "Нашият отбор иска двигателите да са по-шумни, но трябва да търсим други подобни решения, тъй като това не работи."

Розберг и Mercedes останаха на втора позиция във втория ден от тестовете на "Каталуня", след като Пасто Малдонадо (Lotus) даде най-добро време със супер меките гуми. Резултатът на Розберг бе записан със средните по твърдост сликове.

Коментари
comments powered by Disqus