Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Розберг: Ще ни трябва време, за да свикнем със задното крило

01.02.2011 17:59
Туит

Пилотите ще имат нужда от време, за да свикнат с регулируемото задно крило, смята състезателят на Mercedes Нико Розберг след първия си досег с новия автомобил на MGP W02.

„Нужно ти е време, за да свикнеш, тъй като натискаш бутона и в един момент усещаш как автомобилът сякаш изведнъж става по-лек. После го освобождаваш, преди да започнеш спирането, и си казваш: „Господи, ами ако това чудо не се върне в първоначалната си позиция? Тогава несъмнено ще излетиш от пистата!“, коментира Нико за британското издание Autosport.

„Трябва известно привикване и това ще отнеме време. Не е толкова различно спрямо KERS, но все пак задното крило се движи и не си наясно колко бързо то ще се върне в изходна позиция, след като освободиш бутона. При KERS можехме да го правим буквално в последния момент преди спиране, така че това е естествената ни реакция и сега. Но в момента няма как да си наясно дали е фиксирано добре. Това ме притеснява.“

Розберг имаше технически проблеми със своя автомобил още в самото начало на деня, но бе оптимист относно качествата му.

„Положителното е, че се почувствах като у дома на мига, почувствах, че с автомобила сме едно цяло“, обяснява Розберг. „Нямах усещането, че карам различен автомобил, такъв, който не познавам, беше много хубаво. Това е най-важното в началото, да се чувстваш удобно. После идва и първото впечатление. Трудно е да правя сравнения заради гумите на Pirelli, все пак имаме само един тест с тях през ноември, а и пистата е друга. Но първото впечатление е много добро.“

Коментари
comments powered by Disqus