Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ruf CTR3: 700 "коня" от алуминий и карбон

11.04.2007 20:02
Туит

През 1987 г. Алоис Руф представя уникалната преработка Ruf CTR на серийния Porsche 911 Carrera. Благодарение на използваните свръхлеки материали и модификацията на 3,2-литровия агрегат първата генерация CTR се подрежда рамо до рамо с най-бързите автомобили в края на 80-те. Двадесет години по-късно на ход е CTR3.

Основният коз на третата генерация CTR по традиция е олекотената конструкция. Базираният на Porsche Cayman автомобил разчита на модерните карбонови и алуминиеви сплави, които заместват стандартните компоненти.

Ниското тегло обаче едва ли ще бъде преценено по достойнство извън комбинацията с мощния битурбо боксеров агрегат. Шестте цилиндъра на модифицираният от Ruf двигател разполагат с работен обем от 3,8 литра, който гарантира върхова мощност от 700 конски сили при 7000 об./мин и максимален въртящ момент, който надхвърля 890 Нм. Скоростната кутия е седемстепенна, секвенционална.

Вероятно при подобни показатели максималната скорост от 360 км/ч не се възприема само като добро пожелание, а и като действителен потенциал.

През 1987 година качествата на конкуриращия се с Ferrari Testarossa, Porsche 959 и Lamborghini Countach автомобил са били оценени на 223 000 долара. 20 години по-късно любителите на високите скорости ще трябва да направят още по-сериозен компромис – минимум 300 000 евро за Ruf CTR3.
Коментари
comments powered by Disqus