Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

RUF RGT-8: Полеви експеримент

08.03.2010 11:18
Туит

RUF представи следващата генерация RGT. 4,5-литровият V8 на RGT-8 генерира 550 к.с. и 500 Нм.

RGT-8 е базиран на Porsche 911 от последната версия 997 и е оборудван „с напълно новия, конструиран от RUF V8 двигател с колянов вал, чиито гърбици са разположени в една равнина“. Мултиточковото впръскване и четирите клапана на цилиндър се грижат за максимално доброто съотношение между бензин и въздух на горивната смес, а „сухият“ картер на мазителната уредба позволява центърът на тежестта да бъде свален възможно най-ниско.

Работният обем на новия двигател е 4,5 литра, благодарение на които максималната мощност достига 550 к.с. (404 кВт) при 8500 об./мин., а въртящият момент от 500 Нм е наличен при 5400 об./мин. При конструирането му инженерите на RUF са отделили сериозно внимание и на теглото, благодарение на което общата маса на мотора е под 200 кг.

Шестепенна предавателна кутия с по-къс ход на скоростния лост предава тягата към колелата на задната ос. Те са 19-цолови, алуминиеви, със система за фиксиране към главината посредством централна гайка. Гумите са Michelin Pilot Sport Cup, а дори и стандартната спирачна система е с карбон-керамични дискове.

RGT-8 може да се похвали още с новия ролбар и пакета Frere. Той е вдъхновен от Porsche 550 Coupe и Пол Фрер, които през 1953 г. участват „24-те часа на Льо Ман“. В него влизат променените калници, новата предна част и инструментално табло.

От RUF не публикуват информация за динамичните характеристики и цената на RGT-8. Производството на модела ще започне догодина.

Коментари
comments powered by Disqus